کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یوونتوس فاتح سوپرجام ایتالیا شد

18 مرداد 1394 ساعت 0:52

گروه ورزشي: سوپرجام ایتالیا در فصل جاری نیز کیلومترها دورتر از خاک این کشور برگزار شد.یووه و لاتزیو در شانگهای چین به مصاف هم رفتند که درنهایت این بازی با پیروزی 2-0 یوونتوس خاتمه یافت.


به گزارش "ورزش سه"، زمستان گذشته یوونتوس و ناپولی، سوپرجام ایتالیا را در امارات متحده عربی برگزار کردند که در نهایت ناپولی پیروز میدان شد. ساعاتی پیش نیز در کشور چین، یووه به عنوان قهرمان سری آ و کوپا ایتالیا و لاتزیو نیز به عنوان نایب قهرمان کوپا ایتالیا برای تعیین فاتح سوپرجام به مصاف هم رفتند. یوونتوس با ترکیبی متفاوت نسبت به فصل گذشته، در مقابل لاتزیو با همان ترکیب آشنای سال گذشته قرار گرفته بود. جدایی پیرلو، ته وز و ویدال از یک سو و مصدومیت موراتا باعث شده بود تا آلگری ترکیبی متفاوت را برابر لاتزیو قرار دهد.

با این حال یوونتوس که حمایت بخش اعظمی از ورزشگاه را در اختیار داشت، در نیمه اول تیم برتر میدان بود هرچند که هیچ یک از دو تیم نتوانستند یک خطر 100 درصد گل را روی دروازه های یکدیگر خلق کنند. چند حرکت خوب از پوگبا و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه از سوی کلوزه و اندرسون، شاید مهمترین موقعیت های بازی در نیمه اولی بودند که با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


نیمه دوم نیز با برتری محسوس یوونتوسی ها همراه بود. پس از خلق چندین موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام یوونتوس به گل برتری خود دست یافت. در دقیقه 69، سانتر عالی استورارو را مانژوکیچ(خرید جدید یووه) بالاتر از باستا و جنتیلتی و دور از دستان مارکتی به گل تبدیل کرد تا بانوی پیر 1-0 از لاتزیو پیش بیفتد. 4 دقیقه بعد، گل دوم یوونتوس نیز از راه رسید. این بار مانژوکیچ شروع کننده حرکت بود. زننده گل اول یووه، پوگبا را در مرکز صاحب توپ کرد او نیز دیبالا را در موقعیت مناسبی برای گلزنی قرار داد و این ستاره جوان آرژانتینی سابق پالرمو که به تازگی پیراهن یوونتوس را به تن کرده، گل دوم را هم به ثمر رساند تا خیال یووه برای قهرمانی در سوپرجام تا حد زیادی راحت شود.

لاتزیو دقیقه 87 صاحب یک موقعیت خوب برای کم کردن فاصله شد. فلیپه اندرسون، کاندروا را درون محوطه جریمه یووه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی کرد اما با دخالت بونوچی، شوت کاندروا راهی کرنر شد. در ادامه نیز تلاش های لاتزیو نتیجه ای نداشت و یوونتوس با درخشش تازه واردهای خود، اولین جام فصل را تصاحب کرد.


کد مطلب: 87169

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/87169/یوونتوس-فاتح-سوپرجام-ایتالیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir