به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۸۷۳۳۶
تا پایان 2015 اتفاق می‌افتد

معرفی مدل‌های جدید جگوار

گروه فناوری: جگوار لندروور انتظار دارد با معرفی مدلهای جدید و توسعه فعالیت در اروپا، افت بازار خودروی چین را جبران کند.
معرفی مدل‌های جدید جگوار
بر اساس گزارش بلومبرگ: سی راماکاریشنان، مدیر مالی این گروه خودروسازی در شرکت مادر تاتا استیل در یک کنفرانس مطبوعاتی در بمبئی اعلام کرد این شرکت با در نظر گرفتن مدلها و خط تولیدی که دارد، در مجموع شاهد تقاضای قوی در اروپاست و با رشد در بازارهای دیگر، انتظار دارد به اهداف فروش در سال جاری دست پیدا کند.جگوار روی توسعه در بازارهایی مانند اروپا که رشد فروش خودرو روند پرشتابی به خود گرفته و در ژوئن به بالاترین سطح در پنج سال و نیم گذشته رسید، حساب ویژه باز کرده است. این برند لوکس که در چهار فصل گذشته کاهش سود سه ماهه را گزارش کرده است، قرار است مدلهای جدیدی شامل مدل جدید سدان ایکس اف و شاسی بلند اووک را برای ترغیب بیشتر تقاضا عرضه کند و حتی درصدد افزایش تولید داخلی در چین است.
جگوار لندروور که سدانهای لوکس جگوار و شاسی بلندهای لندروور را تولید می‌کند، اکتبر گذشته کارخانه ای با ظرفیت تولید سالانه 130 هزار خودرو در چین گشود که نخستین کارخانه این شرکت در خارج از انگلیس بود.این شرکت در ژانویه پیش بینی کرده بود که با عرضه مدلهایی شامل سدان جگوار ایکس ای و شاسی بلند دیسکاوری لندروور، میزان فروش از 462 هزار و 678 دستگاه در سال 2014 به بیش از 500 هزار دستگاه در سال جاری میلادی صعود خواهد کرد.
میزان فروش این خودروساز در شش ماه اول امسال 0.5 درصد کاهش یافت و به 239 هزار و 212 دستگاه رسید افت تقاضا در چین علت کلیدی این کاهش بوده است. میزان فروش جگوار لندروور در این کشور طی سه ماه منتهی به ژوئن 33 درصد کاهش یافت در حالیکه در اروپا 28 درصد صعود کرد.
این خودروساز اهداف فروش خود را تنزل داده و همانند خودروسازان دیگر، قیمتها در چین را که بزرگترین بازار خودروی جهان به شمار می‌رود، کاهش داده است.