به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۸۷۳۷۵
حرفیو زدم که رهبر مملکتم گفته

حكايت دلواپسي‌هاي بهنوش بختیاری!

گروه هنري: بهنوش بختیاری در کامنتی به یکی از منتقدانش در اینستاگرام به اظهارنظر اخیرش درباره‌ی توافق هسته‌ای، نوشت: من حرفیو زدم که رهبر مملکتم گفته.
حكايت دلواپسي‌هاي بهنوش بختیاری!
اين بازيگر سريالهاي تلويزيوني، كه در واكنش به نقد يك روزنامه نگار اصلاح طلب، با الفاظ تحقير آميزي به او آن هم در روز خيبرنگار نوشته بود كه: «خبرنگاری که نمیدونم با چه رویی میخواد زندگی کنه (هرچند که وجدان کیلویی چند وقتی پای فروش روزنامس، ابروی مثقال مثقال جمع شده ادمها چه ارزشی داره، انگ بزن وبفروش.)...» درصدد رفع و رجوع و توجيه اين حركت خود افتاده است.

يك روزنامه نگار در پاسخ به واكنش اين بازيگر دلواپس! نوشت: «پیج یک هنرمند مدعی فرهنگ و نوع ادبیاتش من رو به شرم آورد. توهین به خبرنگار اون هم در اولین روز هفته خبرنگار. خبرنگاران محترم نیاز به اتحاد هست لطفا به پیج ایشون برید و ...»
بهنوش بختیاری هم، در کامنتی برای او نوشت: سلام قربان .. کامنت شما رو خوندم .. معنی عصبانیت شما رو نفهمیدم.. عقیده‌ای هر چند مخالف عقیده بعضی از افراد گفته شده با احترام و شخصی در نهایت بی ادبی آبرو برده ... چرا از ناحق طرفداری می‌کنید. خیلی از خبرنگارا شریفن و اتفاقا از دوستای نزدیک من هستن. روی صحبتم با اون شخصیه که نفهمید داره چه نپختگی میکنه. می‌دونم شغل سختی دارید. اما باید انسانیت رو در نظر گرفت. من حرفیو زدم که رهبر مملکتم گفته که اگاه باشیم و معتدل. مگه خود رییس جمهور بر اعتدال تاکید ندارن. دلیل عصبانیت شما چیه که تهدید می‌کنید. ینی حرف حق انقدر درداوره؟ خواهش می‌کنم خدا رو در نظر بگیرید. من سر جنگ با اون اقا ندارم. نمیشناسمش. ولی ایشون سر جنگو با من باز کرد. شما باید به عنوان یک خبرنگار مسلط و آگاه و بحق باشید که مردم قبولتون کنن. با ارزوی پیروزی همه اقشار زحمتکش جامعه و جنابعالی. یاعلی.