به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۸۷۴۶۱

غزل صارمی: مردم مرا به گریه می‌اندازند

گروه فرهنگی: غزل صارمی، بازیگر سینما و تلویزیون از دلایل کم کاریش در سال‌های اخیر و ویژگی‌های یک اثر خوب تلویزیون گفت.
غزل صارمی: مردم مرا به گریه می‌اندازند
غزل صارمی بازیگر سینما و تلوزیون در خصوص کم‌کاریش در سال‌های اخیر گفت: شاید سفرم به خارج از کشورهای برای ادامه تحصیل یکی از دلایل کم کاریم در سال‌های اخیر بوده باشد اما در این مدت پیشنهاد‌هایی برای بازی داشتم که بنا به دلایلی نتوانستم قبول کنم.وی با اشاره به این موضوع که مردم هنوز او را فراموش نکرده‌اند افزود: با اینکه کم کار شده‌ام اما هنوز مردم مرا به خاطر دارند و به من اظهار لطف می کنند که حتی صحبت آنها مرا به گریه می‌اندازند.

بازیگر مجموعه طنز «زیر آسمان شهر» در خصوص ویژگی‌های یک اثر خوب تلویزیون بیان کرد: برای خلق یک کار موفق باید قصه‌ای خوب طرح شود به نظر من قصه‌پردازی جذاب و فیلم‌نامه خوب از ویژگی‌های یک کار موفق است.
وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد به بازیگری برگردد گفت: بله، البته اگر کار خوبی باشد و امیدوارم افتخار همکاری با داریوش مهرجویی، خسرو سینایی و محمدرضا هنرمند را داشته باشم.
صارمی با اشاره به اینکه مجموعه «زیر آسمان شهر» برای او تجربه فوق‌العاده‌ای بوده است بیان کرد: وقتی برای بازی در «زیر آسمان شهر» دعوت شدم دانشجو رشته کارگردانی بودم و خیلی از دوستان مرا نقد می کردند که چرا تغییر جهت دادم اما این کار برای من تجربه فوق العاده‌ای بود چون افتخار‌ شاگردی بزرگانی چون مرحوم رضا ژیان، اکرم محمدی و... را داشتم.
بازیگر «عروس آتش» در خصوص فعالیت‌های خود در حال حاضر اظهار داشت: در مدت این سال‌ها فیلم‌نامه‌های زیادی نوشته‌ام، چند طرح 100 ثانیه‌ای هم دارم که ایده‌های من و پدرم است،‌ در حال حاضر روی آنها کار می‌کنم و از همه مهم‌تر اینکه کتاب می‌خوانم، کتاب می‌خوانم، کتاب می‌خوانم چون کتاب خواندن ذهن انسان را باز می‌کند. از مردم عزیز کشورم سپاسگذارم که همواره به من لطف داشته‌اند و مرا فراموش نکرده‌اند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران