به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۸۷۵۴۳

علم‌ الهدی: احمدی نژاد عزیز ماست

علم‌ الهدی: احمدی نژاد عزیز ماست
گروه سياسي: خبرآنلاین در ادامه انتشار مواضع دلواپسان امروز در دوره احمدي نژاد نوشت: امام جمعه مشهد شش سال پیش از این تریبون گفت: ما به احمدی‌نژاد احترام می‌گذاریم و از رای‌مان هم پشیمان نیستیم.

سیداحمد علم الهدی در خطبه هاي نماز جمعه 2 مرداد سال 88، اظهار کرد: «احمدی نژاد عزیز ماست و ما به صلاحیت او رای داده‌ایم و پای رای‌مان هم ایستاده‌ایم. احمدی نژاد به عنوان کسی که گفتمان عدالت را رعایت کرده است و در 4 سال دوران مسولیت‌اش نه خود و نه اطرافیانش هیچ گونه سو استفاده‌ای نداشته‌اند، دارای صلاحیت است و کسی است که در عرصه بین‌المللی نیز شعار اسلام را سر داده و با جرات از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند».

علم‌الهدی با بیا اینکه ما از رای خود دفاع می‌کنیم اما به هیچ عنوان ایستادن در مقابل سخنان مقام معظم رهبری را تحمل نمی‌کنیم، اظهار داشت: «مشروعیت رییس جمهور منتخب بستگی به مقام معظم رهبری دارد و با تنفیذ حکم رهبر معظم انقلاب، این رئیس جمهور قانونی و شرعی می‌شود چراکه 24 میلیون رای مردم این گونه است که مردم و رای آنها حکم صفرها و تنفیذ مقام معظم رهبری حکم عدد اصلی را دارد که بدون وجود عدد اصلی صفرها هرچقدر هم که باشند، بی معنی هستند».