به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۹
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۸۷۵۸۹

کمپ ترک اعتیادبچه پولدارها /تصاویر

گروه جامعه: برای قشر خاصی از معتادان که متعلق به اقشار مرفه کشور هستند، کمپ‌های ویژه‌ای تأسیس شده است که از شیوه‌های بسیار مدرنی برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند.
بر اساس آمارهای رسمی که توسط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام شده است، در ایران حدود یک میلیون و 350 هزار نفر معتاد به مواد مخدر وجود دارد؛ هرچند که آمار غیررسمی حکایت از از رقمی بیش از 4 میلیون نفر دارد. اعتیاد معضلی دیرینه در کشور ماست که در دهه‌های قبل با مواد مخدر سنتی مثل تریاک شناخته می‌شد اما در دهه اخیر با هجوم ناگهانی مخدرهای صنعتی و شیمیایی به بازار اعتیاد، شکل و عوارض اعتیاد هم دستخوش تغییر شده است.

اعدام، حبس یا اعزام به شورآباد قم برای ترک اعتیاد از شیوه‌های دهه شصتی برای مبارزه با معضل اعتیاد بود اما در سال‌های اخیر کمپ‌های ترک اعتیاد جایگزین این شیوه‌ها شده است، اما برای قشر خاصی از معتادان که متعلق به اقشار مرفه کشور هستند، کمپ‌های ویژه‌ای تأسیس شده است که اتفاقاً از شیوه‌های بسیار مدرنی برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند؛ کمپ‌هایی که کم از هتل ندارد و امکاناتی نظیر استخر شنا، میز بیلیارد، وسایل بدنسازی و حتی روحانی اختصاصی و ... در آن وجود دارد.

در تبلیغات این کمپ‌ها، تخصص اصلی «ترک اعتیاد به شیشه و مخدرهای صنعتی» عنوان شده است. عکس‌هایی از این کمپ‌های ویژه ترک اعتیاد را از نظر می‌گذرانید:










مرجع : پارسینه

nh,n
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۰
آخه اینا معتاد نشند پولشان را کجا خرج کنند (319851)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۹:۳۲
پول حرامه دیگه.....!!! (319992)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۱
کاش مام معتاد بودیم از این نوعشا خخخخخخ😆 (319862)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۷
پولدارا ترک اعتیادشونم رویاییه :) (319884)
رضا درورگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۲
بیشتر از میز بیلیارد و تردمیل و استخر و احیانا جکوزی... ترک اعتیاد یه ذره همت میخاد (319892)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۸
سلام ،
در 10 سال اخير همه چيز در مملكت ما خيلي خاص شد ! خاص ترين اختلاس ها- خاص ترين شكل غارت بيت المال-خاص ترين دولت در تاريخ ايران و انقلاب-خاص ترين ارئه شخصيت دولتي در عرصه داخلي و خارجي -خاص ترين دروغگويها-خاص ترين نوع فريب و دغلكاري- و اينهم خاص ترين معتادها و ترك اعتيادشان !؟ حيرت انگيز است كه گروهي بتوانند در عرض 7-8 سال همه چيز را خاص كنند ! (319910)
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۷
چقدرزندگی آدم بایدپوچ باشه.چقدرغم انگیزه که هیچ کس دردت رو باورنکنه و همه حتی به دردمندیت بخندن.چقدربده که تموم عمرت انگار حاصل خودت نیست بلکه حاصل اسم و پول پدرته...بعضی ازاین بچه پولدارهاخیلی بد بختن..خداروشکرکه ماازاونانیستیم.{نیشخند} (319921)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۶:۰۷
اعتیاد یک بیماری است.همینطور که بیمارستانهای خاص برای افراد خاص داریم همانطور هم مرکز ترک اعتیاد خاص برای افراد خاص برپا می شود.افراد خاص حتی اعتیادشونم خاص و باید خودشونو از عام بودن خارج کنند.اعتیادم خاص و عام داره. (319928)
ج آ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۴
كمپ معتادها يا كمپ ديويد ! (319932)
شاهین
United States
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۰
عشق و حال میکنند وحتما چیزای دیگه هم هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (319935)
سعید احمدی
Estonia
۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ۲۱:۱۹
چیزی که از بچگی در مورد افراد معتاد یادمه این بود که بسیار چرک بودند ، تو محله ها پرسه می زدند تا یه آشغالی گیر بیار بخورند چون حیفشون می اومد با یه ذره پولی که در میارن برن غذا بخرند و فقط می خواستند مواد تهیه کنند، همه به چشم انگل آویزون بهشون نگاه می کردن و اونقدر معتاد می موندن تا با یه اشتباه تو تزریق خیال همه رو از وجودشون راحت کنند( حتی خانواده اشان را) / حالا این عکس ها یه تناقض آشکار بین محتویات ذهنیم و واقعیت حال حاضر برای پولدارها ایجاد می کنه ، به نظر اعتیادشون هم فرق داره... (320013)