به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۸۷۵۹۱

وکیلش: شرایط جسمی بقایی نامساعدست

گروه سیاسی: وکیل حمید بقایی با ارسال نامه‌ای به دفتر رییس قوه‌قضاییه، خواستار ملاقات با آیت الله صادق آملی لاریجانی و ارایه گزارشی از اتفاقات رخ داده در پرونده موکلشان شدند.
وکیلش: شرایط جسمی بقایی نامساعدست
سید عادل حیدری اظهار کرد: من و علی‌اصغر حسینی که وکالت آقای بقایی را بر عهده داریم، با ارسال نامه‌ای به دفتر رییس قوه‌قضاییه، از آیت‌الله آملی لاریجانی درخواست ملاقات کردیم ضمن ارایه گزارش درباره پرونده موکلم، گزارشی از مسیر دادرسی و اتفاقاتی که در پرونده مشاهده می‌شود را به رییس دستگاه قضا تقدیم کرده و از وی درخواست رسیدگی کنیم.

وکیل مدافع بقایی افزود: پس از ملاقاتی که هفته گذشته با آقایدرخواست وکلای بقایی برای ملاقات با رییس قوه‌قضاییه بقایی در زندان داشتم، ضرورت دیدار با رییس قوه‌قضاییه و ارایه گزارشی از وضعیت موکل به محضر رییس دستگاه قضا بیشتر احساس شد.

حیدری اضافه کرد: بر این اساس، پیگیر اخذ وقت ملاقات از دفتر رییس قوه‌قضاییه هستیم و امیدواریم با توجه به شرایط نامساعد جسمی آقای بقایی، این ملاقات هرچه سریعتر انجام شود.

18 خرداد ماه امسال بود که حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از بازداشت شدن حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق خبر داد و اکنون بیش از دوم ماه از بازداشت شدن وی می‌گذرد.
مرجع : تسنیم