به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۸۷۷۲۱
تعرض به زن جوان در مهمانی شبانه

ستاره ورزش هاکی بازداشت شد!

گروه ورزشی: ستاره ورزش هاکی در " شیکاگو " به اتهام تعرض بازداشت شد .
ستاره ورزش هاکی بازداشت شد!
آقای " پاتریک کین " 26 ساله ساکن " نیویورک " که عضو تیم " بلک هاکس شیکاگو " است در روز یکشنبه با اتهام تعرض به یک خانم دستگیر شد . براساس گزارش پلیس، یک خانم که ادعا می کند در خانه آقای " کین " واقع در خیابان " بوفالا - نیویورک " توسط او مورد تعرض قرار گرفته و در این باره به پلیس شکایت کرد . قربانی در گزارش خود به پلیس ادعا کرد:پس از دعوت شدن توسط آقای " کین" به خانه 2/68 میلیون دلاری به منظور برگزاری یک مهمانی شبانه در شب یکشنبه به همراه یکی از دوستانش به آنجا رفت .پس از اتمام مهمانی وقتی به تنهایی به داخل یک اتاق رفت آقای " کین " پس از تعقیب او و وارد شدن به اتاق ،او را مورد حمله وحشیانه خود قرار داد و به او تعرض کرد .

پلیس در ادامه افزود: قربانی که گفته می شود در ساعت 4 صبح مورد تعرض قرار گرفته، یک جراحت خراشیدگی به روی پایش و همچنین اثر یک گاز گرفتگی به روی شانه اش مشخص شد .همچنین یک ساعت بعد از حمله دیده شد که آقای " کین " در حال ترک خانه اش بود .قربانی پس از رهایی از دست متجاوز به همراه دوست خود به اداره پلیس رفتند و شکایت خود را بیان کردند .
در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این قربانی با آقای " کین " در هفته گذشته در یک کافی شاپ آشنا شدند و صاحب کافی شاپ آقای " مارک کروک " در گزارش خود به پلیس گفت که یک خانم در تمام طول شب با آقای " کین " بود ولی مطنئن نیستم که این همان قربانی باشد.
گفتنی است که آقای " کین " در مسابقات المپیک سالهای 2010 و2014 عضو تیم بوده در تابستان گذشته قرار داد 8 ساله با تیم " بلک هاکس " به ارزش 84 ملیون دلار بست .
پلیس در پایان افزود: در حال بررسی و جستجوی محل تجاوز به منظور یافتن مدرک و شواهد هستیم تا صحت یا کذب این ادعا مشخص شود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران