به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۸۸۰۱۳
اصلاح‌طلبان خائن و مزدورند يا دلواپسان؟

حرف صهیونیست‌ها؛ برهان قاطع دلواپسان!

حقیقت آن است که فرافکنی می‌کنید و آنچه را خود به آن متهم هستید به دیگران نسبت می دهید و لحن و گفتار ناشیانه و برهان قاطعی که بر آن اصرار می ورزید که سند یافته اید همانند سندسازی های منافقین و سلطنت طلبان است.
حرف صهیونیست‌ها؛ برهان قاطع دلواپسان!
عليرضا كفايي

گروه سياسي: بار دیگر غوغائیان دست در دست هم نهاده و برای دفن حقایق و لاپوشانی خیانتهای خود با حقد و کینه بر یوسفان در چاه سنگ می اندازند تا بر کردار خود خاک تحریف و تزویر افشانند و باز ابراهیم را در منجیق مرگ به سوی فوران آتشفشان نمرودی رهسپار نمایند، اما غافل از مکر الهی اند که یوسف عزیز است و آتش بر ابراهیم گلستان خواهد شد.

منادیان دروغین عدالت بر در و دیوار زمانه رنگ ابهام و آشوب می زنند تا مردمان را در دریافت حقیقت گمراه کنند و دیانت، معرفت و حریت را در پای سیاست بازی و دروغگویی به قربانگاه برند و به زعم خود فجایع فضیحت بار گذشته شان را از چشم زمانه پنهان کنند. ای دریغا! که آنچه امروز در و دیوار جراید و رسانه هایشان بر آن دلالت می آورند و سند محکم و حجت تمامشان است، سخنان صهیونیست هاست. عجب نیست که امروز برهان قاطع کاسبان فتنه دروغ‌های مایک لدین است؛ که پیش از این هم وقتی نتانیاهو دلواپس می شد اینان هم دلواپس می شدند.

جريده‌اي که ید طولایی در دروغ پردازی و تحریف دارد ادعا کرده است بر اساس سند فاش شده توسط مایک لدین، مدعیان اصلاحات و سران جنبش سبز همکاری پنهان با دولت واشنگتن داشته اند و با آب و تاب فراوان و خوشحال از آنکه سند محکم یافته است، طی یادداشتی تحت عنوان “سران فتنه ستون پنجم آمریکا بودند” نوشته است: “در حالی که کیهان پیش از فتنه ۸۸ آن را پیش بینی کرده و فتنه گران را عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی خوانده بود، به تازگی سندی فاش شده که حکایت از ارتباط و همکاری پنهان سران فتنه و دولت واشنگتن دارد” و در پایان یادداشت آورده است که: “البته چنین اظهارنظرهایی درباره ارتباط فتنه‌گران و طراحان خارجی فتنه -مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس- مورد جدیدی نیست. در ایام فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ نتانیاهو از فتنه‌گران با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران»! یاد کرد و ....”

در این داستان کودکانه و تكراري كه هزاراران هزار بار و با تكرار همين چند ادعاي جعلي و دروغين و مسخره از سال 88 تاكنون، در يادداشت‌ها، سخنراني‌ها، مقالات جراید و رسانه‌های معلوم الحال و صدا و سیما مطرح شده بگونه‌اي كه حالا، حال هر شنونده‌اي هم از شنيدن اين اراجيف به هم مي‌خورد. اما همواره و با وجود رو شدن دروغ هايشان و آبروريزي عملكرد دولت پاكدستشان، باز هم نوميدانه در حال آزمودن، آزموده رسواي خود هستند تا به زعم خود تیر خلاص بر پیکر اصلاح طلبان زده و براي انتخابات پيش روي جشن پیروزی را تدارك ببينند!

باید به این پناهنده شدگان به دامان قدرت که همه ارزش های الهی و انسانی را در پای مطامع دنیوی خود قربانی می کنند، گفت که بد نشانه رفته اید و این تیر کمانه کرده و به کلاه تیرانداز خورده و بر مغز خودتان اصابت کرده است. اگر سخنان آمریکاییان، اسرائیلی ها و صهیونیست ها برای شما حجت است -که البته نشان داده اید همینطور است- برای مردم ما و بزرگان و دلسوزان انقلاب، به هیچ وجه حجت نیست...

کیهانیان و دیگر جریان های هم صدای ایشان اگر به سخنان سراسر دروغ و اتهام های بی پایه و اساس لدین همراه و همراز اسرائیل دلخوش کرده و آن را سندی بر خیانت اصلاح طلبان و محصوران! می دانند و از قول آن سند مجعول حجت می آورند لازم است بدانند که:
۱- مذاکرات پنهانی با آمریکا سابقه ای دارد که در آن هیچ نشانی از حضور اصلاح طلبان و محبوسین و محصورین در آن نیست. بر عکس، دولت فاسد و غارتگر مورد وثوق سران اقتدارگرایان در آن مذاکرات نقش داشته اند و از منظر مردم پنهانش کرده اند تا آنکه بالاخره افشا شد که دولت احمدی نژاد با تیم آمریکایی مذاکره پنهانی داشته است و اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا عبارت بودند از “ویلیام برنز، جک سالیوان، پانیت تالوار، رابرت آینهورن” این مذاکرات در سال ۱۳۹۰ آغاز شد و سه دور مذاکره در مسقط پایتخت عمان انجام شد که یک کمیته شش نفره در مورد محتوای این مذاکرات تصمیم گیری می کردند که سه نفر از این هفت نفر از مسوولین ارشد دولتی بودند.

۲- اولین بار “واشنگتن پست” و ”رویترز” بودند که چندی بعد از توافق ژنو به بررسی و تشریح سیر مذاکرات پنهانی میان ایران و آمریکا از سال ۲۰۰۴ تا توافق ژنو پرداختند. واشنگتن پست در خبری با تیتر “ایران، ایالات متحده و جام زهر” نوشت: «یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی مدعی شده است که ایران با گسیل داشتن یک هیأت مذاکره کننده به آمریکا، به دولت اوباما پیشنهاد داده است که تعدادی از سرکردگان گروه تروریستی القاعده را که در ایران بازداشت شده‌اند، به آمریکا تحویل دهد؛ اما آمریکا این پیشنهاد را رد کرده است.» در ادامه این گزارش می‌خوانیم که «پیشنهاد دولت ایران آن بود که قصد داشت تعدادی از عاملان سازمان تروریستی القاعده را به آمریکا تحویل دهد. برخی از این افراد، کسانی بودند که در لیست تروریست‌های مهم تحت تعقیب پلیس فدرال آمریکا قرار داشتند. اما در کمال شگفتی هیئت مذاکره کننده ایرانی، مقامات وزارت امور خارجه آمریکا این درخواست را رد کردند. “نیوزمکس” به نقل از یک منبع ایرانی آشنا با مذاکرات مدعی شده است که «آمریکایی‌ها به ایرانی‌ها گفتند که هیچ کدام از اعضای القاعده را نمی‌خواهند. آ‌ن‌ها گفتند که اعضای القاعده را در آمریکا نمی‌خواهند.

۳- مذاکرات پنهانی مسقط و قزاقستان و در خود آمریکا با آمریکائیها که دور از چشم مردم و مخفیانه انجام گرفت و چند سال بعد افشا شد، توسط دولت متبوع و به اصطلاح پاک دست! باند کیهانی و صدا و سیما انجام گرفت.

۴- این رئیس دولت که دو بار نامه به دو رئیس جمهور آمریکا نوشت؛ یکی به بوش و دیگری به اوباما. پاسخ ندادن به این نامه ها بزرگترین توهین به ایران محسوب می‌شود و شد.

۵- در دولت نهم احمدی نژاد، ملوان های انگلیسی به جرم تجاوز به محدوده ارضی ایران دستگیر شده بودند. احمدی نژاد با آنها ملاقات کرد و چندی بعد در حالی که شخص او آنها را با هدایای ویژه ریاست جمهوری و با دست پر بدرقه می کرد، با رویی خوش و لبخندی که بر لبانشان نقش بسته بود، ایران را ترک کردند.

۶- در دولت دهم احمدی نژاد نیز یک پروژه جاسوسی پر سر و صدا به نام کوهنوردان آمریکایی داشت که باز هم به جرم ورود غیر قانونی به خاک ایران دستگیر شدند. این بار پرونده پر هیاهوتر و طولانی تر بود. سه آمریکایی متهم این پرونده پس از نزدیک به دو سال باز هم با نقش آفرینی پررنگ شخص احمدی نژاد، آزاد شده و به کشورشان بازگشتند.

۷- کلوتید ریس شهروند فرانسوی که پس از حوادث ۸۸ در تهران دستگیر شده بود، در مقابل آزادی علی وکیلی راد از متهمان به قتل شاپور بختیار آزاد شد و همان زمان فیگارو در مقاله ای به قلم ژرژ مالبرونو نوشت که معامله پشت پرده صورت پذیرفته است. یادآور می شود که اگر صحه بر سخنان بیگانگان مورد قبول است و دروغ امثال مایک لدین برایتان حجت است، به طریق اولی می بایست دیگر سخنان آنها که به واقعیت نزدیکتر است هم حجت باشد. پس چرا محکمات فوق مورد استنادتان نیست که سند محکم بر آنها ارائه شده است و بر عکس جعلیات صهیونیست ها که بدون مدرک از زبان سخنگویشان بیرون می آید، حجت بقینی شما می شود؟

به یاد آورید وقتی که روزنامه اسرائیلی هاآرتص در سر تیتر خود نوشت “احمدی نژاد کجاست که ما واقعاً الان به او نیاز داریم” این تیتر فقط یک بازی سیاسی نبود و خود می دانید که چه کرده اید و چگونه تن به هر خفتی می دادید تا در بدترین شرایط با پست ترین رژیم ها پای میز مذاکره بنشینید و وزیر علوم احمدی نژاد محبوب! رذیلانه با وزیر علوم دولت صهیونیستی در عین عریانی نشست، در حالی که شیشه های مشروبات الکلی و مسکرات در روی میز خود نمایی می کرد.

اگر عمداً فراموش کرده اید به یادتان می آوریم که آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: “چند ماه قبل از انتخابات با وساطت آقای سلطان قابوس که پیام کتبی از آقای اوباما آورده بود با موافقت رهبری دو دور مذاکره در عمان برگزار شد که به نتیجه نرسید.” پیش از آن هم رهبری تلویحا به مذاکرات قبلی در یکی از کشورهای همسایه اشاره کرده بود.” از یاد برده اید که وقتی بوش رئیس جمهور وقت آمریکا ایران را “محور شرارت” خواند، در زمان ریاست جمهوری رئیس اصلاحات چه بلوایی به پا کردید و هنوز هم استناد می کنید که در آن زمان سیاستهای آقای خاتمی باعث شد بوش این نظر را اعلام کند. تامل در این نکته زیاد سخت نیست و یا اینکه نادانید؛ چه اگر مناسباتی میان اصلاح طلبان با آمریکا و اسرائیل بود، هیچ گاه بوش این نظر را نمی داد. حال چگونه امروز دچار نسیان شده اید و نامه بی نام و نشان و ساختگی بلندگوی استکبار را می پذیرید، الله اعلم!

از یاد برده اید که بیشترین حجم ترور و ایجاد ناامنی در زمان نخست وزیری مهندس موسوی و در بحبوحه جنگ از سوی آمریکا و اسرائیل و با مجری گری منافقین انجام گرفت و اکنون حکم خیانت آن بزرگوار در حصر را صادر می کنید. اگر مهندس موسوی و اصلاح طلبان سر و سری با آمریکا و اسرائیل داشتند، محور شرارت نمی شدند و برای ساقط کردن دولتشان ماشین ترور راه نمی انداختند و حال آنکه در این سالها با عطسه اسرائیل شما سرما می خوردید و با دلواپس شدن نتانیاهو و کنگره آمریکا شما هم رخت دلواپسان به تن می کردید.

نه آقایان! این حنا دیگر رنگی ندارد و دست خیانت شما برای مردم رو شده است و همه می دانند این شما قصریان بودید که دور از چشم مردم و پشت پرده مذاکره می کردید در حالی که اصلاح‌طلبان و عاشقان واقعي ايران و نظام به صراحت اعلام کرده اند و می کنند که به دنبال استقلال کشور هستند، نه حمایت بیگانه. همين موسوی كه اين همه يكطرفه 5 سال است هرچه مي خواهيد عليه اش مي گوييد و مي نويسيد اما حتي جرات نداريد 2 دقيقه به او حق دفاع از خودش را بدهد مگر قاطعانه اعلام نکرد: “ما نه آمریکایی هستیم و نه انگلیسی. تا حال نه کارت تبریکی برای روسای کشورهای بزرگ فرستاده ایم و نه امید یاری آنها را داریم و می دانیم با اصالت قدرت در روابط بین اللمل هر کشور به دنبال منافع ملی خود است و ما بیزار از کسانی هستیم که بر عرف و اعتقادات دینی و ملی ملت خود احترام نمی گذارند.”

حقیقت آن است که فرافکنی می کنید و آنچه را خود به آن متهم هستید به دیگران نسبت می دهید و لحن و گفتار ناشیانه و برهان قاطعی که بر آن اصرار می ورزید که سند یافته اید همانند سندسازی های منافقین و سلطنت طلبان است. به یادتان می آوریم که همین شما در سالهای نه چندان دور هم ادعا کرده بودید که مایکل لدین به ایران آمده و میهمان ویژه همایشی با عنوان “چشم انداز برنامه هسته ای ایران” شده است که مرکز تحقیقات مجمع تشخیص به ریاست دکتر روحانی برگزار نموده است و بعد مشخص شد که از اساس و پایه کذب و دروغ بوده است و لدین به ایران نیامده بود.

همچنین است اتهام زنی ها در مورد اعطای دلارهای عربستان به خاتمی و دیگران، که نتوانستید ثابت کنید و بعدها گفتید پول را عربستان داد ولی به دلیل تحریم ها به دست سران جنبش سبز نرسید! دردمندانه می بینیم که همه آنچه حجت موجه شما و بنگاههای خبر پراکنی دروغ سازتان است و به آن افتخار دارید، از آن سوی مرزها و از درون پایگاه های صهیونیستی بیرون آمده و همداستان با یکدیگر یک هدف را دنبال می کنید و آن هم منزوی کردن انقلابیون راستین و زجر کشیدگان و دلسوزان نظام است.

بر اساس موارد فوق که تنها بخش کوچکی از ارتباط و هم فکری و هماهنگی منحرفین و معاندین نظام با سلطه گران و اسرائیل است، مشخص می شود که چه کسانی در شرایط حساس همگام با صهیونیسم بین الملل حرکت کرده و در یک راستا عمل نموده اند و برای انحراف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با اتهامات واهی و با دستور گرفتن از افراطیون غرب و بر اساس حفظ منافع اسرائیل و بیگانگان و با جعل و انتشار نامه های بی سند و بدون امضا و بدون نام برای بدنام کردن شخصیت های خوش نام و باسابقه در نظام که مورد اطمینان و وثوق امام راحل و محل اعتماد و اقبال عمومی بوده و هستند، همت گماشته اند.

عملکرد غیراخلاقی صداوسیما و یاران شریعتمداری درباره منتقدان و اصلاح طلبان تأثیری بر مردم نداشته و ندارد. رسانه های افراطيون اصولگرا، در این سالها با تمام توان و با رانت قدرت و با در اختیار داشتن تریبونهای حکومتی و با یکطرفه به قاضی رفتن و سیل هتاکی ها و بی انصافی ها و ایجاد موانع و محدودیت و ممنوعیت ها نتوانسته اند مردم را قانع کنند که آیت الله هاشمی و خاتمی و .... خیانت کرده اند و بالعکس هر روز که می گذرد، بر محبوبیت بیشتر آنها و مظلومیت و حقانیتشان نزد مردم افزوده می شود؛ به طوری که محبوب ترین سیاست مداران کنونی ایران هستند که طرح نامشان در هر محفلی شور می آفریند. مگر ندیدیم که سال 92 ثبت نام آقای هاشمی در سطح ملی چه موجی آفرید....

و اگر حسن روحانی در انتخابات ۹۲ پس از تحریم ۸ ساله در صداوسیما و شنیدن اتهامات فراوان توانست سه برابر نفر بعدی رأی بیاورد، نتیجه اعتماد مردم به هاشمی و خاتمی و .... بود. خط انحراف و شریعت نداران با اصرار بر خطاهای گذشته خود و اتهام زنی های غیر انسانی و جعل اخبار نشان داده است که اعتماد خود را از دست داده و امیدی به همراهی مردم ندارد. لذا می کوشد تا با آخرین حربه تفکر فاشیستی که همانا دست یازیدن به دروغ و طرح ادعاهای تکراری تهی از حقیقت و غیر قابل اثبات است؛ پوششی بر خیانت های خود ساخته و جنایت هایش را در حق مردم و تاراج و غارت سرمایه های ملی را از یاد همگان ببرد.

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۱۳
واقعا دسستان درد نكند. حال كردم با اين جواب مستدل و البته قاطعانه به خائنان واقعي به ايران عزيز. (320474)
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۳:۵۹
دشمن واقعی مردم ایران در خانه است. (320513)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۲
از افرادی که به کشور خیانت کرده و الان در خارج هستند معلومه چه کسانی خیانت کارند (320520)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۵
چه خیانتی بالا تر از دزدی و فروش باند فرودگاه و دست اندازی به منابع طبیعی ؟
غیب کردن 850 میلیارد دلار گرانی و تورم 45درصدی !
سلام مارابرسون به گردنه ی حیران (320534)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۷
اصلاح طلب ها گفتند گردنه ی حیران را بفروشید ؟گفتند 860میلیارد دلار را بدید بر باد ؟ گفتند 720میلیارد واردات داشته باشید ؟ اونا گفتند دکل هارا گم کنید ؟ معدل 12 هارا بورسیه کنید ؟ نقدینگی را 600 درصد کنید ؟تورم 45درصد به وجود بیاورید ؟ پول چاپ کنید بدونه پشتیبانه ؟ پول دارو را پورشه وارد کنید ؟ارزش ریال را در یک هفته نصف کنید ؟طرح های عمرانی بزرگ بدونه زیر ساخت ومطالعه اجرا کنید؟ عجب موجودات خطرناکی اند این اصلاح طلبها ؟؟؟!!!!!!! (320538)
ایرانی
United States
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۱:۵۷
لطفا دلواپسان پاسخ دهند:
1- آنهایی که حضرت امام فرمودند اینها عرضه اداره یک نانوایی را ندارند چه کسانی بودند؟
2- چه کسی با سخنان نا سنجیده بزرگترین خدمت را به اسراییل نجس کرد؟
3- چه کسی اقتصاد را با نرخ رشد 7.5٪ نرخ تورم 10.5٪ و با ذخیره ارزی 19 میلیارد دلار با میانگین قیمت نفت 18 دلار در هر بشکه آنهم در آستانه جهش اقتصادی تحویل گرفت و با نرخ رکود 5.5٪- نرخ تورم 45٪ با وجود درآمد 800 میلیارد دلاری با میانگین قیمت نفت 105 دلار در هر بشکه با خزانه خالی و در حالت رکود تورمی تحویل داد؟ (320615)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۲۷
احسنت..کمی دلم خنک شد (320475)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۲۸
جالب و عالی بود. (320476)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۴۱
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید...گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
کیهان و صدا و سیما و رسایی و خیلیای دیگه که جز اتهام بی اساس و فرافکنی و ریاورزی سلاحی ندارن رو تو انتخابات پیش رو از توهم در میاریم.اصلاحات یه تفکر مبتنی بر منطق و عرف و شرعه (320477)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۴۵
بهارجان آخه قربونت برم اینا ( دلواپسان ، پایداری چی ها ، کیهانیان ، حلقه پرتو و ... ) قسم خوردند که هرگز به مردم راست نگن چون در این صورت باید کاسه و کوزه شون رو جمع کنند و از این مملکت برند با این دزدیها و اختلاسهای اقتصادی و سیاسی که تا حالا کردند (320479)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۴۷
گل گفتی (320480)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۴۸
آفرین بر این قلم، و درود بر این نویسندۀ غیور و آزاده (320481)
ايماني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۴۸
افرين بر قلم شجاعت اقاي كفايي ذر بيات گوشه ايي از حقايق و ظلمي كه اين روزها بر ملت ايران و خادمان دلسوز و متعهدش ميرود. خدا بيامرزد كيهان سالهاي ذور را كه اخلاق صداقت و شجاعت را در بين روزنامه هاي كشور مرام نامه خود كرده بود و مردم براي خريدنش صف هاي طولاني ميكشيدند. البته بسياري از كارمندان و پرسنل با فرهنگ و بااخلاق اين روزتامه سالهاست كه در فضاي افراط و اتهام زني گرفتار شده اند و متاسفانه مجبورند براي كسب درامد خيلي مشكلات روحي و رواني را تحمل كنند و برايشان ارزوي شكيبايي و حريت بيشتر و سعادت ... (320482)
سرباز رهبری
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۵۰
در مجموع واقعا خوب بود، حداقل از لحاظ در هم کوبیدن طرفداران زور و تزویر و تمامیت خواهان، قلمت مستدام و وجودت مشعشع نگارنده ی جااان :-) (320484)
شعیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۵۱
عالی بود واقعا دست شما دردنکنه تو رو خدا این مقاله زیبا رو تو یک روزنامه کثیر انتشار چاب کنید که همه مرد بخونن و بدونن (320485)
من یک اصولگرا هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۵۸
از بگم بگم ها ی دروغ گویی این شخص خسته شده ام ایشان از توافق هسته ای وفساد های مالی دوران خود هراسان هست دکتر مردم همه چیز را فهمیدند مجید بقایی همه جیز را ب رای شما روشن کرد (320486)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۱:۵۹
دغدغه دلواپسان دین و ولایت نیست دغدغه اصلی ترس از برداشته شدن نقاب تبهکاریست که سال هاست به نام دین عوام فریبی کردن و منتقدان خود را فتنه گر دانستند (320487)
مم
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۰۲
خسته نشدید از این همه دعوا و مقصر نشان دادن یکدیگر.
به جای تسخیر مجلس به فکر مردم باشید . بعد از این همه تبلیغات در مورد لغو تحریم ها چه چیزی در مورد اقشار متوسط جامعه تغییر کرد .
بس کنید مردم خسته شدن از تین همه دروغ و وعده های پوچ و توخالی. (320488)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۰۴
خیلی از اصولگرایان می دانند که مقبولیتی نزد اکثریت جامعه ندارند به همین خاطر از ترفند قدیمی و جهان سومی تخریب حریف استفاده می کنند. دلیل روی آوردن به احمدی نژاد در سال 84 با وجود اینکه می دانستند احمدی نژاد در حد و اندازه وزیر هم نیست این بود که می دانستند هیچ کدام از اصولگرایان مجبوبیتی نزد مردم ندارند و باید گزینه ای را وارد رقابت کنند که ناشناخته باشد. در سال 88 هم با وجود اینکه میدانستند احمدی نژاد چه بلایی سر مملکت آورده از او حمایت کردند فقط به یک دلیل، هیچ محبوبیتی نزد افکار عمومی ندارند (320489)
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۰۵
اصلاح طلبی = تجدید نظر طلبی
اصلاحات کلمه درستی برای اصلاح طلبان کنونی نیست ؛ تجدید نظر طلبی صحیح تر است. (320490)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۰۷
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
..خانه اش ویران باد (320491)
بلبل
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۰۹
احسنت (320492)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۰۹
زنده با اصلاحات و اصلاح طلبي.....پاينده باد ايراني و ايراني (320493)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۱۱
ناز قلمت (320494)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۱۴
درود بر زبان حق گوی نویسنده این مطلب که همچون شمشیر مالک اشتر کوبنده بود و رسوا کننده (320495)
اگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۱۸
درود بر شرف نویسنده مقاله (320496)
امیر م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۲۲
اکثر مردم با سیاست و سیاست بازان و آن چه پشت پرده می گذرد کاری ندارند خیلی از دید و بازدیدهای سیاسی بنا به مصلحت چپ و راست هیچگاه منتشر نمی شود مگر زمانی که حریف برگ برنده رو کرده باشد.اما از این ها که بگذریم وقتی ملت لنگ معیشت باشد امکان ظهور تندروها فراهم خواهدشد دولتیان فعلی متاسفانه با بالا بردن سطح توقع مردم از بابت مذاکرات هسته ای ،ایجاد رکود عمیق در مسکن ،بورس،خودروسازی و بالا بردن بی رویه مالیات درحال از دست دادن جایگاه خود هستند.بهبود معیشت مردم مساوی است با کم رنگ شدن گروه های افراطی (320498)
شسی
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۲۴
به مجرم میگن چرا جرم کردی میگه رفیق ناباب شما هم الان دارید دنبال رفیق ناباب می گردین وفقط احمدی نژاد دارید البته احمدی نژاد بهانه ای بیش نیست برای فتنه انگیزی شما چرا که قبل احمدی نژاد هاشمی رفسنجانی بود که تیغ حملاتتون به سمت اون بود حالا شده احمدی اگه احمدی نژاد سرمیز مذاکره با امریکایی ها می نشست دستش پر بود (320499)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۳۴
یک کلام ختم کلام
بحق شیر مادرت حلالت.................
درود بی کران بر آزادمردانی چون شما. (320500)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۴۵
همه اینها محصول نظارت استصوابی شورای نگهبان است (320503)
مهرماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۲:۴۷
واقعا به وجد اومدم
عاااالی و کامل بود............. (320504)
بیداریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۳:۰۲
شریعتمداری دوستت داریم (320508)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۲:۳۱
نه،هنوز بیدار نشدی... (320670)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۳:۱۰
ملت ايران مدتهاست كه أمثال شريعتندارها را شناخته و أصلا نياز به اين مقاله طولاني نبود. مردم اگه كيهان ميخرند فقط براى تميز كردن شيشه و توالت استفاده ميكنند و لا غير. (320509)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۳:۴۰
عالی بودکاش اصلاح طلبان همیشه اینگونه تهاجمی جواب تهمتهارامیدادند.درباره افتراجدیدکیهان واذنابش ازوزارت اطلاعات درخواست داریم که شجاعانه پیگیری کندچون احتمال داردخوداینها این نامه رابه مقامات آمریکایی داده باشند.آخه هروقت قافیه رامیبازند ازاین تهمتهااستفاده میکنند. (320510)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۳:۴۱
عالی بود دندانشکن بود (320511)
قنبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۳:۵۳
پیش نهاد می گردد برای اینکه دروغگیان و غوغاسالاران مدعی اصول گرایی در تهران رای نیاورند روز رای گیری هرکس می تواند خهت رای دادن به کاندیدایی غیر از دروغگویا و صرفا به کاندیداهاییی مثل مطری رای دهند تا باز شورای دوستان دلواپس مثل سنوات گذشته و با رسوایی هرچه تمامتر آنها را وارد مجلس کند. (320512)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۴:۰۰
آفرین.... حرف دل مردم هم همین هست. (320514)
Hamidreza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۲
آقا یکی بیاد هم نظر با کیهان جونش نظر بده
دلمون لک زده واسه رای منفی (320517)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۳
یعنی نظر مخالفت رو نخونده می خوای رد بکنی.یعنی هیچ احتمالی نمیدی که حق با طرف مقابل باشه.اون هزاران نفری که امام حسین(ع) رو میکشتند هم فکر می کردند که برحقنا (320546)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۰:۰۰
بجای این همه فراونی خوب بود سطر به سطر جواب کیهان رو میدانید. اصولگرایان دیدند خوب قبول. تکلیف اظهار نظر مایکل لوین و هیلاری کلینتون و اوباما و اسنادی که کیهان اظهار داشته چی میشه . اونا رو جواب بدین. (320596)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۶
جانا !سخن از زبان ما می گویی...عالی بود .عالی.. (320521)
نادر
United States
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۰
کسانی که مردم را به سر نوشت خود نامحرم بدانند هروز بیشتر از دیروز به دروغ وعوام فریبی خواهند پرداخت و غیر از این هم چاره ای ندارند. ملت باید هوشیار باشند. (320522)
من یک مسلمان هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۰
جناب حداد عادل عادل بودن را از شخصیتی مثل دکتر علی مطهری یاد بگیر یک نماینده ملت نباید بدون از مدرک لب افترا وتوهین برند که در محضر خداوند قابل بخشش نیست شما گنا ه ان شخصی که قطعنامه هارا کاغذ پاره می خواند گردن کس دیگر می نهید باید به روز حساب هم ایمان داشته باشید (320524)
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۸
واقعا به وجد اومدم ، تنها صداقت میتونه جایگاه شما رو نزد افکار عمومی حفظ کنه ، صداقت ، ضمنا این مقاله باید به نظر همه مردم برسه به هر شیوه ممکن (320526)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۷
این آقایان مدعیان ترویج اخلاق در جامعه هستند بخاطر همین است که اخلاق در جامعه ما آنچنان پست رفته که باید سالها کار کرد تا این خصوصیات زشت از رخ جامعه پاک شده و به ده سال قبل برگردد . در طول تاریخ ایران چنین ضربه اخلاقی بر پیکر مردم وارد نشده بود که طی هشت سال ریاست محمود خان و هم فکرانشان بر این وارد شد . اینها برای رسیدن بقدرت آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس که بماند با خود شیطان نیز دست می هند . (320544)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۱
بامین پور منفی میده الان .خخ. ماموریت ویژه .جهاد در اینترنت (320545)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۶:۵۵
مستدل بود
خوب بود
احتمالا نه تنها جوابتان را نمی دهند احتمالا وصلتان می کنند به ریچارد رورتی و سوروس و ... (320557)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۱:۴۵
من اول طرفدار گفتمان اصلاح طلبی بودم اما برخورد آنها با غیرخودی ها به قدری زشت و زننده بود که به دامان اصولگرایی پناه بردم از شرشان.نمونه این برخورد ها هجوم به خانم بختیاری،حمله به صادق خرازی و ....باز دم بسیج گرم. (320613)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۲:۱۵
معلومه دمدمی مزاجی و قدرت تصمیم گیری سیاسی درست نداری (320668)
علیرضا
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۱:۴۶
ایول تو این هوای شرجی آبادان یکم دلم خنک شد دمت گرم (320614)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۳:۵۶
مايكل لدين پژوهشگر ارشد موسسه امريكن اينترپرايز و از برجسته ترين استراتژيست هاي نئوكان است. او معاون سابق ديك چني ومتخصص بحث هاي مرتبط با فروپاشي نرم و انقلاب هاي مخملي (لهستان و گرجستان و اوكراين و ...) است. انتشار چنين سندي از سوي چنين شخصي آن هم در يكي از معتبرترين نشريات سياسي جهان(فوربس) نميتواند جعلي باشد. خصوصا در چنين مقطعي. (320632)
سعید احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۴:۵۶
کیهان نویسی نام رشته ای است دانشگاهی که دانشجویان این رشته به صورت گزینشی انتخاب می شوند . این دانشجویان بایستی اصولگرا و از نوع تندروی آن باشند و لفظ دلواپس را به انتهای نام خانوادگی خود اضافه نمایند. در انتها این دانشجویان در مقابل هر گونه تقویت و توسعه در حوزه سیاست خارجی که باعث بهتر شدن اوضاع کشور می گردد مخالف باشند و مخالفت خود را با صریح ترین و بی منطق ترین عبارات بیان نمایند. (320680)