به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۸۸۳۵۳

اعترافات‌بقایی؛احمدی‌نژادرا به‌دادگاه می‌برد

گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد چندی پیش با شکایت از جهانگیری، معاون اول دولت یازدهم تلاش کرد زمین بازی در اتهام زنی دو دولت به یکدیگر را عوض کند اما امروز خبر رسیده که توپ دوباره به زمین او برگشته است.
اعترافات‌بقایی؛احمدی‌نژادرا به‌دادگاه می‌برد
به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد 23 روز پیش از اسحاق جهانگیری شکایت کرد و وکیلش دلیل این شکایت را اینگونه توضیح داد: تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی‌اساس علیه دولت قبل کرده که در سطح وسیعی در رسانه‌های مکتوب و شبکه‌های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است.

احمدی نژاد با این کار می خواست زمین بازی را عوض کند، چرا که حکم محمدرضا رحیمی، معاون اول او سال گذشته اجرا شده بود و 18 خرداد همین امسال خبر بازداشت حمیدرضا بقایی معاون اجرایی از سوی محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه منتشر شد، احمدی نژاد می خواست نگاه ها را از دولت دهم به سمت دولت یازدهم ببرد. از همین رو شکایات یاران او از دولتمردان امروز ادامه یافت.

وکیل مدافع حمید بقایی که همان وکیل مدافع احمدی‌نژاد است، سه روز پیش از ثبت شکایت موکلش علیه حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری تحت عنوان افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی خبر داد.

دو هفته پیش نیز خبر شکایت اسفندیار رحیم مشایی از مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری منتشر شد. عبدالرضا داوری دلیل این شکایت را اینگونه توضیح داد: آقای پورمحمدی در اظهارات اخیر خود عنوان کرده که مشایی نقش قابل توجهی در فساد سه هزار میلیاردی داشته در حالی که این مطلب صحت نداشته و مصداق افترا و نشر اکاذیب است.

حتی در این مدت خبرهایی منتشر شد که احتمال دارد که احمدی نژاد از شخص روحانی شکایت کند. اما حالا در شرایطی که رئیس سابق دولت تلاش دارد پای دولتمردان امروز را به دادگاه باز کند، جهان نیوز خبر داده که احتمالا احمدی نژاد برای توضیح درباره اعترافات بقایی به دادگاه می رود.