به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۸۸۵۷۸
نوروزی:

پرسپولیس به فغانی باخت نه ذوب آهن

گروه ورزشی: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش در دیدار برابر ذوب آهن، به داور مسابقه باخت.
پرسپولیس به فغانی باخت نه ذوب آهن
هادی نوروزی درباره شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار کرد: در دیدار مقابل ذوب آهن هواداران یکی از زیباترین بازی های چندسال اخیر پرسپولیس را شاهد بودند. ما 11فرصت 100درصد گلزنی داشتیم که به گل تبدیل نشدند. ما باید با اختلاف 4 یا 5 گل ذوب آهن را شکست می‌دادیم اما هم فرصت هایمان به گل تبدیل نشد و هم داور اشتباهات تاثیرگذاری داشت. وی افزود:ما بازی را به ذوب آهن نباختیم بلکه به فغانی باختیم. همه دیدند که او چه اشتباهاتی داشت. واقعا نمی‌دانم چرا با تیم ما اینگونه رفتار می‌کنند؟ کسی هم پاسخگوی عملکرد آنها نیست. فغانی حتی صحنه پنالتی که برای ما گرفته شد را ندید و قصد نداشت پنالتی اعلام کند اما کمک داور این صحنه را دید و پنالتی اعلام شد. این درحالی است که وقتی توپ به سینه محسن بنگر برخورد کرد بدون هیچ درنگی سوت زد و خطای هند بنگر را گرفت. واقعا برای فغانی متاسفم. وقتی از او پرسیدم چرا پنالتی گرفتی گفت فکر می‌کنم توپ به دست بنگر خورده است. مگر می‌شود داور با تردید درباره صحنه‌های بازی قضاوت کند؟! او حتی صحنه را ندید. وقتی می‌گویم چرا با گرفتن پنالتی اشتباه باعث شکست تیم ما می‌شوی میگوید شما فرصت هایتان را به گل تبدیل نکردید و به همین خاطر نتیجه را واگذار کردید.

کاپیتان تیم پرسپولیس در ادامه گفت: نمی دانم با این اشتباهات داوری چه کنیم؟! سه بازی متوالی داوران اشتباهات تاثیرگذار زیادی در دیدارهای ما داشتند که همین موضوع باعث شد ما حالاکه چهار هفته از لیگ می‌گذرد فقط یک امتیاز داشته باشیم. چرا کمیته داوران دیدارهای مارا به خوبی آنالیز نمی‌کند تا ببینند داورانشان چه بلایی سر تیم ما آورده‌اند. واقعا سر پرسپولیس را بریده‌اند. دردیدار مقابل سپاهان، استقلال اهواز و همینطور ذوب آهن داوران پرسپولیس را بازنده کردند اما در نهایت این ما هستیم که باید به هواداران درباره نتایج جواب بدهیم.

او تاکید کرد: وقتی در برنامه نود درباره اشتباهات داوری صحبت می‌کنند که حاصلی برای ما ندارد. وقتی کارشناسان این برنامه گفتند داور در دیدار ما مقابل سپاهان اشتباه کرده است آیا نتیجه را عوض کردند و امتیاز را به تیم ما دادند؟ فردا هم کارشناسان داوری می‌گویند پنالتی ذوب آهن درست نبوده و داور اشتباه کرده است اما آیا نتیجه بازی تغییر می‌کند و امتیاز را به تیم ما می‌دهند؟ اعتراضات به داوری هم سودی ندارد. آنها کار خودشان را می‌کنند.

نوروزی با بیان اینکه پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند و مربی بزرگی چون برانکو هدایت تیم را برعهده دارد،پرسپولیس می‌تواند از این ضعیت خارج شود البته به شرط اینکه داوران قضاوت‌های عادلانه‌ای در دیدارهای ما داشته باشند.

وی درباره پنالتی که امید عالیشاه از دست داد نیز گفت: وقتی داور خطا روی مهدی طارمی را پنالتی گرفت، طارمی می‌خواست خودش ضربه را بزند اما با توجه به اینکه عالیشاه پنالتی زن تیم بود و تمرینات زیادی هم انجام داده بود قرار شد او ضربه را بزند. در تمرینات همیشه ضرباتش به گل تبدیل می‌شود. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد آن ضربه به گل تبدیل نشد. البته هربازیکن بزرگی ممکن است پنالتی را خراب کند و نباید به خاطر اینکه آن پنالتی گل نشد به عالیشاه خرده بگیریم.
مرجع : ایسنا