به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۸۸۶۵۹
حسن رحیم‌پور ازغدی عنوان كرد

خلوت‌شدن زندان‌ها با اجرای قصاص‌واقعی

گروه سياسي: حسن رحیم‌پور ازغدی با بيان اينكه هیچ سازمان و گفتمانی در جهان مانند اسلام برای «حقوق بشر» اهمیت قائل نیست گفت: اگر «قصاصِ» واقعی اجرا شود زندان‌های كشور «خلوت» خواهد شد.
رحیم‌پور ازغدی افزود: «قصاص در حقیقت عامل بازدارندگی از جرم است و اگر در خصوص تمام مجرمین حکم قصاص آنگونه که باید بر اساس اسلام اجرا شود زندان‌های ما تا این اندازه زندانی نخواهد داشت.» چكيده گفته‌های اين فعال دانشگاهي اصولگر را بخوانيد:
● مظالم سرمایه داری با شعارهای دموکراسی و حقوق بشر در حقیقت افکار اومانیسمی و انسان گرایانه خود را به مردم مظلوم جهان تحمیل کردند.
● طرفداران دموکراسی و حقوق بشر در جهان دروغ می‌گویند که خواهان تعیین سرنوشت ملت‌ها به دست خودشان هستند.
● در حال حاضر در آمریکا بین ۹ تا ۱۲ میلیون مسلمان وجود دارد؛ اما این کشور هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد آماری از تعداد مسلمانان در آمریکا منتشر شود.
● متاسفانه غرب تنها حقوقی که نه به زنان بلکه به مردان فاسد در خصوص حقوق زن داد عریانی زنان بود که به این وسیله مردان هرزه و فاسد توانستند به مقاصد خود دست یابند.
● غرب با برهنه کردن زنان، نگاه مساوی به حقوق اجتماعی زن را به تبدیل به یک نگاه جنسی کرده است.
● اسلام زن را از اسارت مرد خارج کرد و زنان را هم ردیف مردان در حقوق اجتماعی قرار داد.
● حقوق بشر در حقیقت در دین اسلام کاملا تعریف شده است و جزئی از الهیات ما تعریف می‌شود.
● مبنای حکومت اسلامی بر حقوق بشر استوار است و در جهان هیچ حکومت، سازمان و گفتمانی به اندازه اسلام بر حقوق بشر تاکید ندارد.
● آزادی و دموکراسی به تمام معنا در حکومت اسلامی وجود دارد و شما به خوبی می‌بینید شخص اول حکومت اسلامی در زندگی خود با عادی‌ترین افراد جامعه برابر است.
● هیچ انقلابی به اندازه جمهوری اسلامی ایران ملتش را در صحنه نمی‌بیند.
● صدور حقوق بشر اسلامی هدف اسلام و انقلاب است و در حقیقت صدور انقلاب برای حقوق بشر است.