به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۸۹۷۶۶

مقدماتی جام جهانی؛ قطر 15 بوتان 0

گروه ورزشي: در دیدارهای ديشب مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا نتایج جالب توجهی رقم خورد.
مقدماتی جام جهانی؛ قطر 15 بوتان 0
در ادامه دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا، نتایج جالب توجهی رقم خورد که از جمله آن می‌توان به برتری 10 بر صفر امارات برابر مالزی و پیروزی 15 بر صفر قطر برابر بوتان اشاره کرد. در مهم‌ترین دیدار ديشب برای ایران تیم ملی عمان هم‌گروه ایران در این رقابت‌ها با نتیجه 3 بر یک ترکمنستان را شکست داد و صدرنشین گروه چهارم شد.

در يكي از پرگل‌ترین دیدارهاي ديشب، امارات با 10 گل مالزی را شکست داد. تیم ملی عربستان هم در آخرین دیدار از بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا به مصاف تیم ملی تیمور شرقی رفت که با نتیجه 7 بر صفر این تیم را تحقیر کرد. عربستان با این پیروزی 6 امتیازی و با تیم ملی امارات هم امتیاز شد ولی با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت.
 
از گروه H ازبکستان با یک گل یمن را شکست داد و کره شمالی تا دقیقه 65 با یک گل از بحرین پیش است. در گروه F عراق با نتیجه 5 بر یک چین تایپه را شکست داد. استرالیا در گروه دوم بازی‌ها با 5 گل بنگلادش را شکست داد.

قطر جشنواره ای از گل به راه انداخت
تیم ملی قطر  در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گروه C به مصاف تیم ملی بوتان رفت که این تیم را با 15 گل درهم کوبید. قطر با این پیروزی دلچسب 6 امتیازی شده و بعد از هنگ کنگ 7 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت و بوتان این باخت متحمل سه شکست پیاپی شد و بدون امتیاز در انتهای جدول ماند.

امشب در دیداری که دیگر از این گروه چین برابر هنگ کنگ به تساوی رسیده بود و با این نتیجه چین با 4 امتیاز موقتا به جایگاه دوم آمده بود ولی تیم ملی قطر با این برد جایگاه دومی را از آن خود کرد. در دیداری دیگر تیم ملی سوریه در گروه E به مصاف تیم ملی سنگاپور رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروزی رسید. با این برد سوریه 6 امتیازی شد و بالاتر از ژاپن صدر نشین گروه شد و سنگاپور با 4 امتیاز هم امتیاز ژاپن ماند. در بازی دیگر در گروه B تیم ملی اردن به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت که با نتیجه بدون گل به پایان رسید. استرالیا در این گروه با 6 امتیاز صدر نشین است و قرقیزستان و اردن با 4 امتیاز در مرتبه دوم قرار دارند.