به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۹۰۸۳۸

بازگشت هدیه تهرانی به سینما

گروه فرهنگی: هدیه تهرانى بعد از فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز»، به‌عنوان مجرى طرح و بازیگر اصلی، به پروژه «عقربه روى ٢٢٠» به تهیه‌کنندگى و کارگردانی علیرضا امینی پیوست.
بازگشت هدیه تهرانی به سینما
هدیه تهرانى بعد از فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» به‌عنوان مجرى طرح و بازیگر اصلی به پروژه «عقربه روى ٢٢٠» به تهیه‌کنندگى و کارگردانی علیرضا امینی پیوست، این دومین همکاری این هنرمند با علیرضا امینی محسوب می‌شود که به تازگى موفق به دریافت پروانه ساخت شده است. على اصغرى فیلمنامه «عقربه روى ٢٢٠» را بر اساس طرحى از علیرضا امینى نوشته است که با کامل‌شدن دیگر بازیگران و عوامل پشت صحنه، در پاییز امسال در تهران کلید می‌خورد.

«عقربه روى ٢٢٠» یک فیلم اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ لیلا بعد از سه سال به خاطر فوت پدرش براى چند روز به مرخصى می‌آید که اتفاق بزرگی نگرش و نگاه او را به زندگى دگرگون می‌کند و... آخرین حضور سینمایی هدیه تهرانی در فیلم توقیف‌شده «آشغال‌های دوست‌داشتنی» ساخته محسن امیریوسفی در سال 1391 بوده است و پس از آن تنها در نقشی کوتاه در فیلم «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی بازی کرده است. آخرین اثر دیده‌شده او فصل سوم سریال «قلب یخی» ساخته سامان مقدم است.
مرجع : آنا