به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۹۰۸۵۱

صعود الهلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان

گروه ورزشي: تیم الهلال عربستان سه شنبه شب برابر تیم لخویای قطر با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد اما به دلیل برتری 4 بر یک در دیدار رفت، به مرحله نیمه نهایی لیگ رقابت لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
شاگردان جرجیسوس دونیس که برای صعود به مرحله بعد فقط به یک تساوی نیاز داشتند امشب با بازی هوشمندانه به این مهم دست پیدا کرده و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند. در این دیدار که در ورزشگاه القطر شهر دوحه برگزار و با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت برای تیم الهلال کارلوس ادواردو در دقیقه 26 و دیگو در دقیقه 87 گلزنی کردند و اسماعیل محمد در دقیقه 45 و چیکو در دقیقه 72 نیز گل های تیم لخویا را به ثمر رساندند اما نتوانستند مانع از حذف تیمشان شوند.

الهلال در دیدار رفت که در ورزشگاه ملک فهد برگزار شد تیم لخویا را با نتیجه پر گل 4 بر یک شکست داده بود و بدین ترتیب با برتری 6 بر 3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، تیم لخویا را حذف و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برنده دیدار تیم های نفت تهران و الاهلی امارات دیدار می کند. تیم نفت تهران  امروز چهارشنبه درچهارچوب این رقابت ها برابر تیم الاهلی امارات قرار می گیرد. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک برصفر به سود تیم الاهلی امارات به پایان رسیده است.