به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۹۰۹۸۶
مدیرعامل شرکت انگلیسی متال‌بولتن:

فرصت‌ سرمایه‌گذاری​ بسیار عظیم​ در ایران

گروه اقتصادي: مدیر عامل «متال بولتن» با بیان این که تحریم‌ها علیه ایران شدید بودند؛ به گونه‌ای که شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی قادر به حضور و فعالیت در ایران نبودند، گفت: فرصت‌های موجود در ایران بسیار عظیم هستند.
فرصت‌ سرمایه‌گذاری​ بسیار عظیم​ در ایران
لوک گیبسون  در مورد تمایل شرکت‌های انگلیسی به سرمایه‌گذاری در ایران به ویژه در بخش صنعت فولاد اظهار کرد: حضور شرکت ها در کنفرانس بین‌المللی فولاد ایران که هفته اخیر در منطقه آزاد کیش برگزار شد، تازه شروع راه است و همه افرادی که به ایران آمده‌اند به دنبال ارزیابی فرصت‌های موجود در بخش دانش فنی و مدرنیزه کردن صنعت فولاد هستند. وی با تاکید بر اینکه حضور شرکت‌های اروپایی در ایران تنها آغاز کار است و هنوز اقدام اجرایی صورت نگرفته است، گفت: با توجه به شدت تحریم‌ها که در گذشته علیه ایران اعمال شده شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی نتوانستند در این کشور فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت متال بولتن از گروه رویدادهای ویژه یورومانی در مورد حضور این شرکت در ایران نیز تصریح کرد: متال بولتن منتشر کننده قیمت‌ها در سرمایه‌گذاری است. این شرکت برای کسانی که به منظور عرضه خدمات و فناوری در ایران حضور پیدا می‌کنند به عنوان واسطه عمل کرده و قیمت‌ها را بین ایران و کشورهای دیگر مشخص می‌کند. اکنون نیز برای شناخت فرصت‌های ایران به این کشور آمده‌ایم؛ ایران دارای فرصت‌های بسیار زیاد و بزرگی است.
مرجع : ايسنا