به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۹۱۳۱۰

طراحی سایت به متد «اینتن» چیست؟

گروه فناوری: طراحی سایت امروزه به عنوان یکی از بهترین روش ها برای افزایش فروش و گسترش کسب و کار در دنیای اینترنت است ، امروزه اغلب صاحبان کسب و کار ها و مدیران شرکت ها برای افزایش فروش و گسترش کسب و کارشان به دنبال طراحی سایت موفق هستند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد روش های رسیدن به یک سایت موفق را برای شما ارائه کنیم پس با ما همراه باشید.

گام های اساسی در طراحی سایت

گام نخست: انتخاب بهترین گرافیک با موضوع سایت گرافیک منحصر بفرد و جذاب باعث افزایش بازدید کننده و رضاتمندی کاربران میشود انتخاب ترکیب رنگ و اصول انتخاب رنگ روند برند سازی را بهود می بخشد کارشناسان رنگ می توانند در این مورد به کارفرما مشاوره دهنده طراحی وب سایت لوگو و آرم کسب کار نیز باید با سایت هم خوانی داشته باشید مکان قرار گیری لوگو و محصولات یا خدمات فرم های تماس و سفارش از دیگر مواردی هستند که باید در طراحی گرافیک سایت مد نظر باشد.

گام بعدی معرفی به موتورهای جستجو

معرفی سایت به موتور های جستجو علاوه بر این اینکه باعث جذب مخاطب می شود اولین قدم در بهینه سازی سایت و سئو سایت می باشد طراحی نقشه سایت دسترسی آسان به مطالب سایت رعایت حجم سایت ها و درج مطالب یونیک در سایت تاثیری فراوانی در ایندکس مطالب توسط گوگل خواهد داشت. سئو امروزه یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار برای رشد کسب کار خواهد بود.

گام بعدی ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی

تقریبا امروزه هیچ برندی معتبری را نمی توان یافت که در شبکه های اجتماعی و موبایلی حضور نداشته باشند رشد روز افزون این شبکه ها و تمایل استفاده کاربران از شبکه اجتماعی مخصوصا از نوع موبایلی باعث شده که کسب و کارها به رقابتی فشرده در این عرصه بپردازند نوع فعالیت مخصوص برای هر شبکه، درج مطالب با کفیت، استفاده از عکس های زیبا استفاده از صفحات دیگران معرفی شبکه و ... از جمله فعالیتهای هستند که باید رعایت شوند. صفحات اجتماعی تاثیر بسیار بالایی در برندینگ شما در دنیای اینترنت خواهد داشت، پس بحث شبکه های اجتماعی را در تجارت الکترونیکتان جدی بگیرید.

گام آخر سئو و بهینه سازی سایت

انتخاب بهترین کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار و استفاده از ترفند های سئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل این کلمات می تواند سایت را در صدر نتایج جستجو قرار دهد ترافیک جذب شده از طریق موتور جستجو کاملا هدفمند بوده و اکثر بازدید کنندگان تبدیل به مشری می شود و این یعنی فروش بیشر و بهتر !


شما می توانید اطلاعات بیشتری از طراحی سایت و تجارت الکترونیک را در www.inten.asia بیابید.