به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۹۱۵۳۹

زنی که‌رباتش را در صف خرید آیفون قرار داد!

گروه فناوری: یک زن استرالیایی تصمیم گرفت به جای اینکه ساعت ها در صف خرید گوشی آیفون بایستد، یک ربات را برای این کار در نظر بگیرد و به خود زحمت ساعت ها ایستادن در صف را ندهد.
زنی که‌رباتش را در صف خرید آیفون قرار داد!
لوسی کلی 22 ساله یک آی پد را به یک دستگاه اسکوتر (نوعی موتورسیکلت ساده خودکار) قابل کنترل از راه دور بست و آن را 27 ساعت قبل از آغاز فروش آیفون 6 اس و 6 اس پلاس در بیرون فروشگاه عرضه کننده این گوشی ها مستقر کرد.
وی در توضیح علت این کار خود گفته است: این نشانه ای از تحولات آینده است و آنچه که قرار است از راه برسد. این دستگاه همراه با دیگر علاقمندان به خرید آیفون جدید تا ساعت 8 صبح روز جمعه منتظر باز شدن فروشگاه ماند و به یکی از اولین خریداران آیفون جدید مبدل شد.

کلی که تصویر چهره اش بر روی نمایشگر آی پد متصل به اسکوتر قابل مشاهده بود، توانست از همین طریق با کارکنان فروشگاه اپل صحبت کند و اجازه استفاده از کارت اعتباری خود را نیز به همین شکل به کارکنان مذکور داد. وی در پاسخ به این سوال که چطور چنین ایده ای به ذهنش رسیده گفته چون نمی توانسته دو روز از محل کارش مرخصی بگیرد تا در صف خرید آیفون بایستد چنین ابتکار عملی به خرج داده است. ربات بعد از خرید آیفون و قرار گرفتن آن در پاکت بغلی اضافه شده به اسکوتر آن را به لوسی کلی تحویل داده است.

مرجع : فارس