به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۹۱۵۸۷
شاهزاده علی:

بلاتر فیفا را نابود کرده است

گروه ورزشی: یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با انتقاد از سپ بلاتر سوئیسی عنوان کرد:‌ او با اقدامات خود باعث نابودی فیفا شده و ما اقداماتش را رصد می‌کنیم.
بلاتر فیفا را نابود کرده است
دادستان سوئیس روز گذشته پرونده‌ای را علیه بلاتر تنظیم کرد و این مرد سوئیسی را که سال‌هاست سکاندار بزرگ‌ترین نهاد فوتبالی جهان است به دلیل اختلاس و پول‌شویی متهم کرد. اتهاماتی که بلاتر باید در دادگاه حاضر و پاسخگوی آن شود. شاهزاده علی یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با انتقاد از بلاتر بخاطر استفاده از جو موجود گفت: دیگر جایی برای تحمل کردن نیست. وجهه فیفا به اندازه کافی در این چند سال خراب شده است و مسئول اصلی این اتفاق نیز خودبلاتر است. با دستگیری تمام معاونانش به جرم رشوه‌گیری و برکناری والکه و اعترافات جک وارنر دیگر نباید تاملی کرد و باید بلاتر را برکنار کرد. او به اندازه کافی برای خود اتهام تراشیده و اکنون نیاز اصلی فیفا به رییس جدید حس می‌شود تا بتواند این نهاد را احیا کند.

او گفت: فیفا هیچ وقت اینقدر با مشکل مواجه نبوده است. ما نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم ولی می‌توانیم آینده‌ای را بسازیم تا در آن اعضای فیفا بدون نگرانی فقط درباره فوتبال فکر کنند و نیازی به تبانی نباشد. باید بپذیریم که فیفا نیاز به تغییر دارد و این تغییر تنها نیاز برای احیای فیفاست. فیفا تاکنون با مشکلات زیادی مواجه بوده و اکنون به بدترین شکل خود رسیده و نیاز است آن را تغییر داد. شاهزاده علی در پایان گفت: با قدرت برای انتخابات فیفا آماده می‌شوم و می‌خواهم شرایط موجود را تغییر دهم.
مرجع : ایسنا