به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۹۲۲۰۵

برنامه مسابقات گرند پری تکواندو در منچستر

گروه ورزشی: برنامه مسابقات تکواندوی گرندپری منچستر اعلام شد و یعقوبی، اسبقی، عمیدی، مردانی و ایزدی نمایندگان ایران در روز نخست این رقابت ها هستند.
برنامه مسابقات گرند پری تکواندو در منچستر
مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2015، از روز جمعه (24 مهر ماه) به مدت سه روز به میزبانی شهر "منچستر" انگلیس برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی در بخش مردان و کیمیا علیزاده و شکرانه ایزدی در بخش زنان به مصاف رقبا خواهد رفت. براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری این مسابقات، ثبت‌نام تیم‌ها طی روزهای 21 و 22 مهرماه از ساعت 10 الی 18 در سالن منطقه‌ای منچستر است و تمرین‌ تیم‌ها در این مدت از ساعت 9 الی 18 روزهای 21 تا 23 مهرماه انجام می‌شود.

 

جلسه داوران این مسابقات روز چهارشنبه (22 مهرماه) از ساعت 9 الی 18 خواهد بود و در همین روز جلسه سرپرستان و مربیان تیم‌ها نیز از ساعت 14 الی 16 در سالن مرکزی همایش منچستر برگزار می شود. جلسه پزشکان تیم‌ها نیز روز پنج‌شنبه (23 مهرماه) است. اما مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2015 از روز جمعه (24 مهرماه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان آغاز می‌شود که از تیم ایران، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، امید عمیدی، سجاد مردانی و شکرانه ایزدی به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

 

روز شنبه (25 مهر ماه) و در دومین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران سه وزن 58- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم زنان پیکار می‌کنند که نمایندگان ایران، آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده و کیمیا علیزاده هستند. یکشنبه (26 مهرماه) نیز مسابقات با مبارزات تکواندوکاران اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان به پایان خواهد رسید که مهدی خدابخشی بعنوان تنها نماینده ایران در این روز بر روی شیاپ چانگ می‌رود. هدایت تیم ملی مردان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) است. مینو مداح نیز هدایت تیم زنان را برعهده دارد.

 

این دوره از رقابت‌ها از ساعت 9 صبح به وقت محلی در سالن «منطقه‌ای منچستر» آغاز خواهد شد و تا ساعت 22 به طول می‌انجامد. وزن کشی تکواندوکاران نیز یک روز قبل از مبارزات هر وزن از ساعت 10 الی 12 در محل مسابقات انجام خواهد شد. مسابقات مقدماتی گرندپری (G4) با حضور 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و یک سهمیه آزاد برای کشور میزبان برگزار می شود و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک، برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

مرجع : ایسنا