به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۱
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۷ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۹۲۳۴۷
منتجب نیا:

اعتماد ملی باید با قدرت به صحنه بازگردد

گروه سياسي: قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه این حزب در شرایط بسیار سختی قرار گرفته بود اظهار کرد: اگر احتیاط‌ها و سیاست‌هایی را اعمال نمی کردیم، امروز شاید این حزب نمی ماند و مثل بعضی از احزاب در صحنه سیاسی کشور نبود و اعتبار قانونی امروز را نداشت.
اعتماد ملی باید با قدرت به صحنه بازگردد
رسول منتجب نیا در همایش «اعتماد ملی،‌ سرمایه اجتماعی» که در یزد برگزار شد اظهارکرد: یکی از مزیت‌های حزب اعتماد ملی استقلال از دولت و حکومت است. اعتماد ملی در دولت احمدی نژاد شروع به فعالیت کرد و پس از دوران سخت 4 ساله امروز دوباره باید با قدرت به صحنه بازگردد و ما باید آن چه را که داشتیم بازسازی کنیم. وی همچنین با اشاره به دوران اصلاحات و تحویل دو قوه از سه قوه کشور به جریان مقابل اصلاحات خاطرنشان کرد: فاصله از مردم و احزاب یکی از دلایل واگذاری این دو قوه بود. شعارهای تند ما و اختلاف نظرها و دوری از جامعه، همه و همه دست به دست هم داد تا این دو قوه از اختیار اصلاح طلبان خارج شود. اکنون احزاب باید شبانه روز تلاش کنند تا ما به دوران خوب خود بازگردیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین با ابراز امیدواری از اینکه این همایش سرآغاز برکات نوینی برای حزب اعتماد ملی باشد بر لزوم جوانگرایی و استفاده از جوانان تاکید کرد. منتجب نیا در ادامه خطاب به جوانان گفت:‌شما جوانان باید اعتماد به نفس خود را بازیابید و خود را در عرصه کشور نشان دهید. شما قطعا می توانید مسئولیت های بزرگی به عهده بگیرید. اگر جوان در خودش ببیند که توانایی دارد به راحتی قادر است علیه فرهنگ‌سازی‌هایی درباره استفاده نکردن از جوانان بایستد.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: من از آغاز فعالیت در مجمع روحانیون دغدغه فعالیت و حضور جوانان را داشتم. در ابتدای تاسیس حزب اعتماد ملی هم به دنبال تحقق ایده خود در حزب بودم. همایش «اعتماد ملی،‌ سرمایه اجتماعی» از صبح روز پنجشنبه کار خود را آغاز کرد. در ابتدای این همایش جوانان حزب اعتماد ملی در یزد به شهدای این شهر ادای احترام کردند. پیام رییس دولت اصلاحات نیز به این همایش قرائت شد.

مرجع : ايسنا