به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۹۲۴۰۵
تهدید به قتل عام مردم

تاکتیک‌ جدید داعش برای حکمرانی

گروه بین الملل: گروه تروریستی داعش در ادامه سیاست‌هایش برای ایجاد رعب و وحشت میان ساکنان مناطق تحت اشغال خود، با توزیع بروشورهایی ساکنان این مناطق را به "قتل‌عام" تهدید کرد.
تاکتیک‌ جدید داعش برای حکمرانی
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، داعش در تازه‌ترین اقداماتش برای ترساندن مردم سوریه و ایجاد فضای وحشت در مناطق تحت اشغال خود، بروشورهایی را منتشر و توزیع کرده که در آن‌ها مردم این مناطق به قتل عام جمعی به دلیل اعتقاداتشان تهدید شده‌اند. بیشتر رهبران داعش خارجی هستند و مورد قبول ساکنان محلی چه در سوریه و چه در عراق نیستند و داعش با ایجاد وحشت در میان مردم و نیز تدوین قوانین سخت‌گیرانه تلاش دارد حکومت کردن بر مناطق تحت کنترل خود را آسان‌تر کند.

در این بروشورها که به ویژه در استان حماه و در مناطقی چون الرستن منتشر شده آمده است: وقتی با حاکمان اسلامی مخالفت می‌کنید کافر به حساب می‌آیید و زمانی که با حاکمی انقلابی مخالفت می‌کنید خائن هستید و مجازات هردو مرگ است. بداند که دین و انقلاب شما را به ایستادن در برابر ظلم دعوت می‌کند. براساس گزارش اسپوتنیک داعش همه ساکنان این مناطق را که مخالف احکام و دستورات این گروه تروریستی هستند و نیز روستاییانی را که حامی آن‌ها نیستند، کافر می‌خواند و آن‌ها را به طور مستمر هدف حملات مسلحانه قرار می‌دهد.
مرجع : ایسنا