به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۹۲۸۹۲

14 کشته و زخمی در جاده مرگ/تصاویر

گروه حوادث: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه از کشته و زخمی شدن 14 نفر در محور قدیم ساوه همدان موسوم به جاده مرگ خبر داد.

محمد قربانلی  افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با مینی‌بوس در کیلومتر 40 جاده قدیم ساوه غرق‌آباد، 12 سرنشین مینی‌بوس مجروح و راننده و سرنشین پراید در دم فوت کردند. وی ادامه داد: با اعلام خبر این سانحه مرگبار 3 آمبولانس و خودروی امداد نجات هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام و پس از انتقال مصدومان به بیمارستان‌های شهید مدرس و شهید چمران، اجساد کشته‌شدگان نیز که یک مرد و یک زن بودند، منتقل شد.

 ‌

به گفته وی، هشت مصدوم این سانحه به بیمارستان شهید چمران و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان شهید مدرس اعزام شد. تنها یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا و مابقی بستری هستند، گرچه حال عمومی مصدومان رضایت بخش گزارش شده است.وی میانگین زمان حضور نیروهای اورژانس در محل حادثه در داخل شهر را هفت دقیقه و در ماموریت‌های جاده‌ای تا ۱۵دقیقه عنوان کرد. قربانلی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه هم اکنون دارای 6 پایگاه فعال، اتاق پیام و هشت دستگاه آمبولانس است و تلفن ۱۱۵ این مرکز در تمام ساعات شبانه‌روز آماده دریافت پیام‌های مردم در خصوص حوادث و سوانح است.



مرجع : ایسنا