به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۹۳۳۷۹
چلسی هفت بازیکن اخطاری در این دیدار داشت

جریمه دوباره برای چلسی و مورینیو در انگلیس

گروه ورزشی: اتحادیه فوتبال انگلیس بار دیگر تیم فوتبال چلسی و ژوزه مورینیو را در این فصل جریمه کرد.
جریمه دوباره برای چلسی و مورینیو در انگلیس

به گزارش دیلی‌میل، چلسی در هفته دهم لیگ برتر برابر تیم آماده وستهام در خانه حریف در حالی که 10 نفره بود، شکست خورد. در این دیدار نیز مورینیو از کنار زمین اخراج شد و در کنفرانس خبری شرکت نکرد. تیم چلسی هفت بازیکن اخطاری در این دیدار داشت که طبق قانون لیگ برتر مستحق جریمه می‌شود. در آنچه اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده، ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی به خاطر سوء رفتار در بازی مقابل وستهام یونایتد، از سوی اتحادیه فوتبال این کشور متهم دانسته شد.

 

همچنین سیلیوینو لورو مربی چلسی به دلیل مشابه، از سوی این اتحادیه متهم شناخته شده و دو باشگاه چلسی و وستهام یونایتد نیز به دلیل ناتوانی در کنترل بازیکنانشان در دقایق 44 و 45 مسابقه محکوم شدند. محکومین می‌توانند تا ساعت 6 بعدازظهر پنجشنبه (29 اکتبر 2015) جوابیه خود را به احکام ارائه کنند و در غیر این صورت جریمه افراد اعلام خواهد شد.

 

این چندین بار است که مورینیو با محرومیت از طرف اتحادیه روبرو می‌شود؛ این در حالی است که آرسن ونگر بعد از باخت به چلسی کاملا از خجالت داور مسابقه درآمد ولی علاوه بر اینکه محروم نشد، محرومیت بازیکنش نیز بخشیده شد. مورینیو فصل قبل از کمپین اتحادیه برای چلسی صحبت به میان آورده بود و امسال نیز چندین بار اتحادیه فوتبال انگلیس را به تمسخر گرفت. باید ببینیم مورینیو که بیش از یک هفته است با هیچ رسانه‌ای صحبت نداشته است به این حکم اعتراض می‌کند یا باز هم باید منتظر نیش‌کلام آقای خاص در روزهای باقی مانده باشیم.

مرجع : ایسنا