کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صعود بارسلونا در شب تحقیر آرسنال

ایسنا , 14 آبان 1394 ساعت 11:06

گروه ورزشی: بایرن مونیخ با برتری 5 بر یک برابر آرسنال برای تمامی مدعیان خط و نشان کشید. بارسلونا هم با برتری خانگی صعود کرد.


در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هشت دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در خانه به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر یک این تیم را شکست دهد و شکست در بازی رفت را جبران کند.
در این دیدار همکاری خول تیاگو و لواندوفسکی در دقیقه 10 باعث شد تا میزبان خیلی زود از حریفش پیش بیفتد. در ادامه نوبت به توماس مولر رسید تا روی اشتباه مدافعان آرسنال گل دوم این تیم را نیز به ثمر برسانند. در ادامه داوید آلابا و آرین روبن دیگر گل های بایرن را به ثمر رساندند و اولیویه ژیرو فرانسوی تنها از سنگینی شکست کاست. در حالی که بازی با برتری 4 بر یک بایرن مونیخ در جریان بود توماس مولر تیر خلاص را نیز شلیک کرد تا بایرن 5 بر یک آرسنال و ونگر را شکست دهد و نشان دهد مدعی جدی قهرمانی اروپاست.
 
در دیگر دیدار این گروه دیناموزاگرب و المپیاکوس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم یونانی به پایان رسید تا این تیم گام بلندی برای صعود بردارد. المپیاکوس یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد و تیم حریف نیز از دقیقه 80 با یک بازیکن کمتر ادامه داد.  اما بارسلونا که همچنان در غیاب لیونل مسی به سر میی برد در خانه به مصاف تیم باته بوریسوف اسلونی رفت و با 3 گل به برتری رسید. در این دیدار نیمار 2 بار و سوآرس بار دیگر گلزنی کردند تا درخشش خود در هفته های اخیر را تکمیل کرده باشند.
 
در دیگر دیدار این گروه لورکوزن و رم در حالی در ایتالیا برابر هم به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم 4-4 به پایان رسیده بود. در دیدار برگشت نیز ابتدا رم با دو گل صلاح و ژکو پیش افتاد ولی در ادامه هرناندس و مهمدی بازی را به تساوی کشاندند و در دقایق پایانی پیانیچ بوسنیایی گل سوم را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر 2 رم به پایان برسد. پیانیچ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، روی صحنه ای که عمر توپاک مدافع ترکیه ای لورکوزن از زمین اخراج شد.  زنیت که تمام بازی های خود را در این فصل برده است با برتری 2 بر صفر برابر لیون صعود خود را به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله بعد قطعی کرد.آرتیم دیوبا هر دو گل تیم روسیه ای را به ثمر رساند. خنت بلژیک نیز در خانه با یک گل والنسیا را از پیش روی برداشت.
 
چلسی در حالی که مورینیو تمام اعضای خانواده خود را در کنار نیمکت چلسی به ورزشگاه برده بود در خانه با نتیجه 2 بر یک دیناموکیف را شکست داد. دراگاتینوویچ گل به خودی در دقیقه 34 چلسی را پیش انداخت ولی در نیمه دوم اشتباه بگوویچ دروازه بان دوم بازی باعث شد بازیکنان دیناموکیف گل خورده را جبران کنند ولی این پایان کار نبود و ویلیان بهترین بازیکن این فصل چلسی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع چلسی حفظ شود تا مورینیو بعد از مدتها صاحب برد شود.  در دیگر دیدار این گروه پورتو با نتیجه 3 بر یک مکابی را شکست داد.


کد مطلب: 93977

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/93977/صعود-بارسلونا-شب-تحقیر-آرسنال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir