به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۹۴۰۱۵
بدنبال حاشیه سازی برای دولت بودند

پازوكي: پلمپ KFC به زودی رفع می‌شود

گروه جامعه: مدیر عامل کی اف سی حلال در تهران می‌گوید «پلمپ کی اف سی به خاطر مسائل سیاسی و حاشیه سازی‌هایی بوده است که هفته گذشته رخ داد. اصلا کی اف سی حلال ارتباطی با کی اف سی آمریکایی ندارد. این شرکت در ترکیه ثبت شده است وبه نمایندگان مجلس اطلاعات غلط داده‌اند.
پازوكي: پلمپ KFC به زودی رفع می‌شود
عباس پازوکی در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: متاسفانه در جوسازی‌هایی رسانه‌ای رخ داده به چند نکته توجه نشده است که من آن را دادن اطلاعات اشتباه و انتشار اخبار نادرست در رسانه‌ها می‌دانم. کی اف سی حلال تهران سومین شعبه کی اف سی در ایران بود و شعبه‌های دیگر در شهرستان‌ها فعال هستند. این سوال وجود دارد که چرا پس از افتتاح شعبه سوم این سر و صدا‌ها می‌شود.

پازوکی در ادامه در خصوص دلایل برخورد با این شرکت و پلمپ آن گفت: بعد از توافق هسته‌ای یک جریان سیاسی به دنبال بهانه برای حاشیه سازی برای دولت بود ما اسفند ماه سال گذشته مجوز دریافت کرده بودیم. واقعیت این است که کی اف سی حلال یک شرکت ترکیه‌ای است که در ایران نمایندگی رسمی اعطا کرده است و نمایندگان این کمپانی پس از کسب مجوزهای اولیه در اسفندماه سال گذشته شرکت خود را با نام کی اف سی حلال ایرانیان در ایران به ثبت رسانده‌اند و وزارت صنعت نیز به این شرکت مجوز فعالیت داده و اتاق اصناف نیز پروانه کسب صادر کرده است.

وی معتقد است: ماجرای کی اف سی یک نوع انتقام گیری از دولت یازدهم است که برخی نمایندگان بر اساس اطلاعات غلط و سوء تفاهم آن نامه را امضاء کرده‌اند. این در حالی است که همه سرو صدا‌ها درباره کی اف سی و ورود یا عدم ورود آن‌ها مربوط به برند آمریکایی کی اف سی بوده است که هر چند شرکت مذکور تمایل به فعالیت در ایران دارد اما در ایران شرایط مناسبی برای آغاز فعالیت این کمپانی وجود ندارد. مدیرعامل کی اف سی حلال در ادامه افزود: ما می‌توانیم در عرض دو سال بیش از بیست هزار شغل ایجاد کنیم بدون اینکه یک ریال بابت فرانچایز به آمریکایی‌ها بدهیم.

پازوکی تصریح کرد: دفتر اصلی کی‌اف‌سی حلال در ترکیه است و ما به‌عنوان یک ایرانی که از اول دوست نداشتیم با آمریکایی‌ها کار کنیم، با ترک‌ها همکاری کردیم و کی‌اف‌سی ایرانیان به‌هیچ عنوان ارتباطی با آمریکایی‌ها ندارد و ما دنبال تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم. وی در مورد راه اندازی کی اف سی گفت: ما به مسئولین محترم اماکن توضیح داده‌ایم که اتفاقات رخ داده در مورد کی اف سی حلال تنها خبرسازی برخی از رسانه‌ها بوده است و ناشی از یک سوء تفاهم سیاسی است و امیدواریم به زودی کی اف سی رفع پلمپ می‌شود.

مک دونالد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ۱۶:۳۲
موضوع از این مهمتر واسه مطرح کردن وجود نداشت؟ (326368)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ۲۲:۵۹
جالب است که کی اف سی امریکا در اکثریت کشورهای اسلامی و مسلمان حتی عراق سوریه مالزی ترکیه عمان قطر بحرین عربستان و....حتی فلسطین و یمن !!! شعبه دارد ولی تنها در کشور ایران و بین کشورهای اسلامی در کشور ما ممنوع است !!!!!! چقدر بدبختیم.... (326407)
ماندگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۵ ۰۰:۵۱
من در کشورهای سوریه و لبنان از بسیاری از رستوران های کی اف سی استفاده کردم ، هم شعبه ها زیاده و هم بین مردم طرفدار زیادی داره و مشتری فراوانی داره
در لبنان حتی رستوران مکدونالد هم وجود داره ، اما نمیدونم آخه چرا تو کشور ما باید اینجوری باشه (326417)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ۱۷:۴۳
اگه نماینده شرکت امریکایی هم باشد آسمان به زمین می آید؟ مگه با آمدن کوکا و پیتزا چیزی عوض شد؟ یا با غرب رفتن امثال رسایی و خاندان احمدی نژاد .... (326378)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ۱۸:۵۰
قطعا از دلواپسی دلواپسا بوده (326385)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ۲۲:۱۷
نکته درستی گفته فقط وفقط مقابله با دولت و بس که خدارو شکر! ...
مگر دولت منتخب ملت چقدر توان دارد که همه با او در افتاده اند . گناهش چیست؟ (326401)
مسعود
Norway
۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ۲۳:۱۶
اگر شرکت ایرانیه پس چرا در ترکیه ثبت شده!‍‍‍‍‍‍‍‍‍؟ (326409)
ماندگاذ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۵ ۰۰:۴۴
سوال من از دلواپسا اینه که حضور یک رستوران حتی اگر با کادر و مدیریت آمریکایی هم باشد ، چه تهدید و خطری میتواند برای مردم و کشور داشته باشد؟؟؟؟؟ (326416)