به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۹۴۱۶۵
فان خال:

اکنون «مربی خوشحال» هستم

گروه ورزشی: سرمربی منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش تمجید و تاکید کرد بسیار خوشحال است.
اکنون «مربی خوشحال» هستم
شاگردان لوئیس فان خال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد به مصاف وست برومویچ رفتند و در نهایت موفق شدند با دو گل به پیروزی برسند اما با توجه به پیروزی لسترسیتی، در همان رده چهارم جدول رده بندی باقی ماندند. لوئیس فان خال بعد از بازی گفت: انتظار داشتم تیم حریف، دفاعی بازی کند. همه بازیکنان این تیم به کارهای دفاعی می‌پرداختند و این، کار ما را بسیار سخت کرده بود. حتی مهاجم حریف هم به خط دفاعی تیمش پیوسته بود. بازی کردن در چنین شرایطی، بسیار سخت است. بر این باورم با وجود چنین تیم دفاعی، عملکرد خوبی داشتیم. در بین دو نیمه به بازیکنان تیمم گفتم باید صبر داشته باشیم و فشار روی دروازه‌ حریف را حفظ کنیم.

 

فان خال ادامه داد: خوشبختانه صبر کردن ما جواب داد و با دو گلی که به ثمر رساندیم، مزد تلاش‌مان را گرفتیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار نیز موفق شدیم سه امتیاز را به دست آوریم. شایسته کسب این پیروزی بودیم و امیدوارم روند پیروزی‌های‌مان ادامه داشته باشد. زننده گل نخست منچستریونایتد، یسه لینگارد بود. فان خال درباره این بازیکن گفت: بسیار زیبا بود که لینگارد در این دیدار گلزنی کرد. او نخستین گلش را برای ما در لیگ جزیره به ثمر رساند. در چند روزی که تمرین می‌کردیم، لینگارد بارها صاحب چنین فرصت‌های شد و شوتزنی کرد. از او خواستم ابتدا توپ را کنترل کند تا با تمرکز روی آن، شوت بزند. او این کار را انجام داد و توانست گل زیبایی را به ثمر برساند. شایسته این گل بود. می‌توانم بگویم در حال حاضر یک مربی بسیار خوشحال هستم.

 

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در پایان سخنانش نیز به ستایش از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت و گفت: از بازی برابر آرسنال تاکنون توانسته‌ایم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. از عملکرد خط دفاعی تیمم بسیار راضی هستم. حتی آنتونی مارسیال و وین رونی هم در کارهای دفاعی به ما کمک می‌کنند. آنها مدام در حال دویدن و فشار آوردن بر حریف هستند. بسیار خوشحالم شاگردانم تمام کارهایی را که به عهده‌شان گذاشتم، در زمین انجام می‌دهند.

 

منچستریونایتد با پیروزی، 24 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند. منچسترسیتی و آرسنال با یک بازی کمتر و 25 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جای دارند. لسترسیتی هم که شگفتی ساز فصل جاری لیگ جزیره بوده است با 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی و آرسنال در رده سوم جای دارد.

مرجع : ایسنا