به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۹۴۲۱۷

انتشار عکس‌های خانوادگی فیاض زاهد!

گروه سياسي: «فیاض زاهد» فعال سیاسی اصلاح‌طلب که در سال‌روز ۱۳ آبان‌ماه، در لاهیجان مورد هجوم افراطيون قرار گرفته بود، به انتشار عکس‌های خانوادگی همسرش در شبکه‌های مجازی واكنش نشان داد.
زاهد درباره این اتفاق غیراخلاقی نوشته است: قال امام حسین(ع): ان لم یکن لکم دین و لاتخافون المعاد، فکونوا احرارا فی دنیاکم، ان کنتم عربا، اگر در دنیای خود دین ندارید، لااقل آزادمرد باشید، اگر بهره‌ای از سنت اعراب برده‌اید. چند روزی است حرامیان شب پرست و بی شرافت عکس‌های خانوادگی همسرم را به نام دین‌داری در شبکه‌های مجازی انتشار داده‌اند و خواسته‌اند بگویند مثلا ما تقیدی نداریم! آن‌ها نماد کلام سالار شهیدان هستند. آن‌جا که فرمود: الناس عبیدالدنیا و الدین لعق علی السنتهم.

نامردها! شما با من مشکل دارید، به حریم ناموس من چکار دارید؟ کاری که شما می‌کنید چه فرقی با اقدامات شمر و خولی و سپاه یزید دارد. مشکل‌تان من هستم با اهل بیتم چرا تعرض می‌کنید؟ در این میان از خود می پرسم: آیا در میان شما جوانمردی یافت نمی شود تا بر شما نهیب زند این گناه کبیره و خلاف مروت است؟ شما را چه شده است؟ به کجا می روید؟ ای فاتحان جبهه‌های شرافت به کجا خزیده‌اید؟ آیا هیچ حجت شرعی در شما نهیبی نمی زند که اگر افکار فردی را بر نمی‌تابید، حداقل مرد باشید!؟ من به همسرم گفته‌ام که آن‌ها دین ندارند وگر نه چنین نمی کردند. اما اصرار کرد که بگو به آن اغیار شامی نما که: همه شما مسببان این بی حرمتی را به مادرم فاطمه زهرا (س) واگذار می‌کنم.