به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۹۴۵۴۳

برج‌ایفل بر روی بازدید کنندگان بسته‌شد

گروه بین الملل: به دنبال وقوع حملات تروریستی در مناطقی از پاریس و تهدید گروه تروریستی داعش مبنی بر برنامه های این گروه برای انجام اقدامات تروریستی در روزهای آینده، برج ایفل بر روی بازدید کنندگان بسته شد.
برج‌ایفل بر روی بازدید کنندگان بسته‌شد
به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس-24، برج ایفل در پی حملات تروریستی شب گذشته در پاریس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. این تصمیم احتیاطی پس از حملات مسلحانه تروریست ها و دو انفجار مرگبار شب گذشته اتخاذ شد که به کشته و زخمی شدن بیش از 300 نفر انجامید. همچنین برنار کازنوو وزیر کشور فرانسه از آمادگی همه نیروهای امنیتی این کشور برای مقابله با تروریسم خبر داد.
وی با اشاره به این که، همه ما در حمایت از نیروهای امنیتی در این جنگ علیه وحشی گری های تروریست ها، همصدا هستیم، افزود: همه نیروهای پلیس، ژاندارمری و آتش نشانان و گروه های امداد در بالاترین سطح آمادگی به سر می برند تا حفاظت از مردم فرانسه را تضمین کنند.

کازنوو گفت: تحقیقات قضایی تحت نظارت دادستان کل پاریس به سرعت آغاز شده است. این تحقیقات چگونگی این حملات وحشیانه را مشخص خواهد کرد. حملات تروریستی جمعه شب پاریس که در آن برای نخستین بار در خاک فرانسه حمله انتحاری صورت گرفت، علاوه بر برانگیختن احساسات مردم در فرانسه و مقامات سایر کشورهای جهان را نیز به واکنش واداشت.
رسانه های جهان از جمله فرانس 24 از این حملات به عنوان اقداماتی تروریستی نام بردند که در دهه های اخیر در فرانسه بی سابقه بوده است. آخرین آمار از تعداد قربانیان این حمله که رسانه های فرانسه احتمال افزایش آن را قوی می دانند، دست کم 126 کشته و 200 مجروح اعلام شده است.
مرجع : ایرنا