به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۹۴۵۴۶
افراطيون و آرزوي تعطيلي همه روزنامه‌ها

پاسخي به يك محفل رسانه‌اي پليس مخفي

گروه سياسي: سايت ورشكسته و رسواي باند افراطي در مطلبي عليه روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب و خصوصا بهار، بار ديگر توهمات هميشگي خود را با ارزوي توقف فعاليت رسانه‌هاي مستقل و عصبانيت از تداوم انتشار آنها حتي در شرايط سخت كنوني بروز داد.
پاسخي به يك محفل رسانه‌اي پليس مخفي
اين سايت حامي احمدي‌نژاد و جليلي، كه پس از تحريم نمايشگاه امسال مطبوعات به همراه دو - سه رسانه ديگر  طيف افراطي كه با بي اعتنايي مردم و حتي رسانه هاي همسوي خود مواجه شد، ظاهرا از اقبال مردم به رسانه‌هاي اصلاح‌طلبان در نمايشگاه عصباني شده و خصوصا در آستانه انتخابات اسفندماه مجلس، همچون گذشته براي پرونده‌سازي عليه آنها به قول آقاي روحاني نقش پليس مخفي را ايفا مي‌كند متوهمانه، خزعبلاتي شايسته خود را نثار اصلاح‌طلبان و رسانه‌هاي آنها كرده است.

گرچه اين اراجيف را شايسته پاسخگويي نمي‌بينيم اما فقط به اين ورشكسته‌هاي هوچي سفارش مي‌كنيم به خود كمي زحمت داده و به بزرگترين شركت توزيع كننده نشريات كشور در تهران و شهرستان‌ها مراجعه كرده و آمار فروش همه روزنامه‌هاي كشور (از جمله روزنامه‌هاي افراطي، معتدل و اصلاح‌طلب) را جويا شوند آنگاه به صورت مقايسه‌اي اگر آماري غير از آنچه در متن سخيف خود نوشته را دريافت نمودند كمي خجالت بكشند.

اين جماعت افراطي كه در دولت مهرورزشان، دهها ميلياردها تومان يارانه را به حساب نشريات با 2 هزار نسخه باند خودشان واريز كردند (آمارش همچنان در روي ليست يارانه‌هاي پرداختي در سايت معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد موجود و قابل دسترس است) اما دم بر نياوردند و همواره حامي آن عدالت سوم تيري!! بودند حالا وقيحانه به نشريات اصيلي كه با كوهي از مشكلات تنها ممر درآمدشان فروش و آگهي است اينگونه بي محابا حملات ناجوانمردانه مي‌كنند.

اين روسياهان نه تنها به خود زحمت ندادند به شركت توزيع كننده مطبوعات مراجعه كنند، كه حتي به خود اندكي زحمت هم ندادند كه به سايت روزنامه بهار هم رجوع نموده تا متوجه بشوند كه روزنامه بهار در حال حاضر تنها و يا يكي از انگشت‌شمار روزنامه‌هاي ايران است كه حتي سايت خود را نيز از حالت رايگان در آورده و در حال حاضر از طريق ارجاع كاربران به يكي از سايت‌هاي خاص روزنامه‌ها (جار) و به زودي در سايت خود روزنامه، حتي نسخه اينترنتي‌اش را نيز رايگان عرضه نمي‌كند و به فروش مي‌رساند.

در باره توزيع رايگان هم به اين محفل افراطي خاطرنشان مي‌كنيم تعدادي از نسخه‌هاي روزنامه همچون ديگر جرايد كشور تحت پوشش طرح اشتراك با تخفيف 50 درصدي قرار دارد و توسط سيستم مشتركان در نقاط مختلف توزيع مي‌شود. حال اگر اين ديكتاتورهاي رسانه‌اي كه همواره از آگاهي‌بخشي مردم بيمناكند و از هرچه نامش اطلاع‌رساني و شفافيت است هراسان و گريزان، بايد هم از رسيدن چند نسخه روزنامه به مردم اينگونه وحشت‌زده شوند.

البته به اين جماعت بايد اين نكته روحيه بخش را خاطرنشان سازيم كه آري، عملكرد 8 ساله تان با آن مديران نمونه مطبوعاتي‌اتان! با نشريات ايران كاري كرديد كه تيراژشان را به حداقل رسانديد و از اين بابت شايسته تقديريد! كاري با مطبوعات ايران كرديد كه حتي همفكران خودتان هم بگويند مگر روزنامه‌ها و رسانه ها در ايران مي‌توانند چيزي بنويسند كه آنها را بخوانيم!؟ مردم مي‌گويند نشريات كشور وقتي حتي عكس رييس‌جمهور سابق كشور را هم نمي‌توانند چاپ كنند، در تعاريف و استاندارد جهاني عنوان «نشريه و يا رسانه» مي‌توان بر آنها نهاد؟ آن همه در آن سالهاي دولت مهرورزتان سختي بر روزنامه نگاران روا داشته شد، و....انتظار داريد روزنامه هاي ايران تيراژ ميليوني مثل ژاپن، هند، تركيه و .... داشته باشند؟

ضمنا اگر اخلاق و انصاف رسانه‌اي حكم نمي‌كرد، نام چند روزنامه مورد حمايت و يا نزديك به مواضع همين باند را در همين مطلب ذكر مي‌كرديم كه نسخه‌هاي روي كيوسك خود را نيز به طور رايگان و يا 70درصد تخفيف مي‌دهند، اما چه كنيم مثل شما، دريده و وقيح نيستيم كه بخاطر اختلاف سليقه، با همكاران مطبوعاتي خود، بي‌اخلاقي كنيم، زيرا حتي نشريات اصولگرا را هم كه با انواع مشكلات و سختي‌ها به چاپ مي‌رسند شايسته تقدير مي‌دانيم و برايشان آرزوي توفيق و تيراژ بالا داريم زيرا مي‌دانيم با دست پخت دوستان شما افراطيون در آن 8 سال سياه مديريتتان كه كشور را به لبه پرتگاه برده و حاصلش بزرگترين دزدي‌ها و به تعبير صحيح‌تر «غارت» تاريخ ايران شد، حتي كار براي نشريات اصيل و ريشه‌دار اصولگرا هم طاقت‌فرسا شده چه برسد به رسانه‌هاي اصلاح‌طلب!

حالا كه در اين دوره سخت، اگر تعدادي از روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب و مستقل با فروش حداقلي خود سر پا ايستاده‌اند تا هم ايران به كشوري بي روزنامه مبدل نشود و مثل خيلي از ركوردشكني‌هاي آن دوران 8 ساله مشعشع! يك ركورد شرمسارانه ديگر هم به نام كشورمان ثبت شود!، و هم صنعت چاپ در ايران به ورشكستگي كامل كشيده نشود، اما باز هم به مذاق اين محفل خوش نيامده زيرا همواره به اثبات رسانده‌اند اصولا مقوله‌اي تحت عنوان رسانه مستقل، منتقد، دگرانديش را بر نمي‌تابند و نهايت آرزويشان روزي است كه در اين كشور هيچ روزنامه‌اي منتشر نشود و روزنامه خواني نباشد. فقط بايد همچون اين باند با يك گروه 5-4 نفره در يك اتاق 12 متري و با چند دستگاه رايانه (كامپيوتر) و يك خط اينترنت Adsl عنوان پرطمراق سايت خبري- تحليلي را يدك كشيد و عليه اهالي رسانه، نقش پليس مخفي را ايفا كرد!

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۱:۳۴
لذت بردم از اين پاسخ قاطع به ..... نيوز! (326813)
ابوالقاسم
Germany
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۱:۱۸
سلام،
اگر چه این واژه ( .....نیوز ) شاید به دور از شئونات باشد،اما بواقع نام و نشانی گویاتر از آن ،متآسفانه برای آنها به ذهن خطور نمیکند !؟ چاره ای نیست جز موافقت با حبیب خان ! (326838)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۱:۴۰
مرود میخ آهنین بر سنگ!
و
نیش عقرب نه از کین است! (326840)
ناظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۳:۱۸
پس اگه مهم نیستند و جایگاهی ندارن چرا این قدر داغ میکنید تازه بیسواد هم که هستند (326845)
رضا.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۵:۴۵
برای اینکه فکرنکنن که حق باان هاست .براینکه اگریک نفرهم ازخواب غفلت بیدارشود،خدارابایدشکرکرد.وبه هزاردلیل دیگر (326849)
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۲۱:۲۰
باید تلاش کنیم برادران طالبان یا همان واپس گرایان و قشریون که سابقه ی ترور آقای حجاریان را هم در کارنامه ی خود دارند را با گوهر دین اسلام و نیز قانون اساسی جمهوری اسلامی آشنا کنیم; در غیر این صورت ناچاریم این عزیزان را نزد همتایانشان در افغانستان, پاکستان, عراق و... ترانسفر کنیم!؟ (326860)
مهديان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۲:۳۷
از دوستان مي‌خواهم بهار و ديگر روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب را از كيوسك‌ها خريداري كنند تا اين باند پليس مخفي روسياه‌تر شوند. (326814)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۶:۲۴
جا دارد یادی کنیم از روزنامه های سلام و خرداد که الحق و الانصاف روشنگری میکردند.درود بر تمام نشریات حق طلب و مردمدار. (326818)
آزمون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۷:۵۳
ملت بیصبرانه منتظرند تا انشاالله اسفند ماه پای صندوقهای رای برای همیشه طومار افراطیها و انحصارگران و پیروان تفکر ساواک شاه پلید را در هم بپیچند. (326821)
اسماعیل خلفازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۸:۰۳
مخالفت قدرتمداران وزورمداران با نويسندگان و روشنفكران اين ديار چيز تازه اي نيست. از آنجا كه زورمداران ، همواره خويشتن را صاحب حق مي شمارند. تحمل هيچ انتقادي و سخن حقي را از ديگران ندارند. زورمداراني كه هميشه با جريان آزاد انديشه به مقابله برخواسته و تحمل يك روزنامه اصلاح طلب را هم ندارند. آزادي فسادي را فزونتر نمي كند.بلكه فساد نهفته اي را كه هست آشكار مي كند.به آتش تفرقه دامن نمي زند. بلكه از تفرقه اي كه بالفعل وجود دارد پرده برمي دارد.رفع فساد و تفرقه نه در منع آزادي ، بلكه در توانگري فرهنگي (326822)
رييس زاده عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۹:۰۷
سپاس بي انتها از سايت خوب و دوست داشتني شما
من به شخصه هر روز و بدون استثنا به سايت بهاز نيوز سر مي زنم و از مطالب زيبايش لذت مي برم
تا بهار و بهار ها هستند زندگي بايد كرد...
باز هم ممنون از سايت خوبتون و از روشنگريتان.....سپاسگزارم (326827)
عبدالاله صدیقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۹:۲۷
مه فشاندنور...............................س...ع.....ع......کند (326828)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۰:۰۴
تیتر روزنامه وطن امروز در باره ی حادثه ی وحشیانه ی داعش در فرانسه ماهیت دلواپسان افراطی را نمایان کرد (( بفرمایید شام ؟؟؟)) در حالی که نوک پیکان حملات به سمت اسلام است این روزنامه چگونه بخود جرات این تیتر را میدهد ! ؟ وای برما که ادعا میکنیم پیرو علی هستیم ! داستان خلخال زن مسیحی و موضع مولا علی نمایانگر راه ما است ! این تیتر توهین به شیعه است توهین بهع اسلام است . درخالی که مردم بیگناه به خاک و خون کشیده شدند بخاطر سیاست های (326831)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۲:۲۳
خوب دوست عزیز من
شما توقع داری روزنامه ای مثل وطن امروز که عملکردش برای همه روشن است بیاد و جنایت عظمی فرانسه رو محکوم کنه؟ . بالاخره همه میدونیم که امثال وطن امروز کاملا افکارشون..... تیترشون هم که این موضوع رو ثابت می کنه . (326844)
امیرازقم2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۰:۰۸
سیاست هایس کثیف و لجن آلود انسانیت را زیر پا میگذاریم . اصولا داعاش با داعش در رفتار با هم مشکلی ندارند و طبق این تیتر برادر هم هستند تنها اختلاف آنها مذهب است اونم برداشت متفاوت از اسلام به صو.رت افراطی و کاملا زشت !
ننگتاتن باد شمایی که از انسانیت بویی نمیبرید (326832)
اميد
United States
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۰:۲۰
نفرين خدا براين افراطي هاي از خدا بي خبر كه براي بقاي ننگين شان به هر كار غير انساني وغير اخلاقي دست ميزنند وايران را ويران كردند وهنوز هم دست بردار اين اعمال غير انساني شان نيستند (326833)
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۱:۴۴
خطاب به ..... نامه های بهره مند از رانت بی حساب و کتاب : بهار نباید شک داشته باشد که پیروزی با اوست چرا که حق با اوست . موفق باشید. (326841)
مسعودي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۲:۱۳
سايت نزديك به باند افراطي و البته انحرافي (326842)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۲:۲۰
این جریان در یکی دو سال اخیر هر روز با شکست روبرو شده . اقبال مردم رو از اول که همراه نداشتند و هرگز نخواهند داشت . چیزهایی هم که میخوان هیچ کدوم به نتیجه نرسیده . الان دارن با این دروغ ها و خزعبلات دست و پاهای آخر را میزنند . اما بخدا مردم اینها را شناخته اند . نمیدونم کسانی که تو نمایشگاه بودند دیدند یا نه که چقدر این جماعت منزوی و بدون حامی شده اند . به هر حال با عملکرد ضعیف و خیانتهایی که جریان اینها به ایران و ایرانی داشته هیچ کس هرگز به اینها علاقه ای نخواهد داشت (326843)
دینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۶:۳۴
انتخابات 7اسفند ماه 1394برای همیشه طومار افراطی ها را در هم خواهد پیچید ومهر ابطالی از طرف ملت به کارنامه انها خواهد خورد /به یاری خدا (326852)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۲۲:۱۸
این شریعتمداری مسوءل روزنامه کیهان اینهمه توهین وتهمت به افرادمحترم جامعه میزنه واز کسی هم نمیترسه ..... (326863)
هاله نور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ۰۰:۴۷
اینها اینقدر بدبخت وذلیل هستند که حتی چشم دیدن چند سایت وروزنامه که باترس ونداشتن امنیت شغلی مقدار کمی واقعیت ها را مینویسند ندارند (326867)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ۰۲:۴۷
درود بر بهار. زنده باد تمامی رسانه های اصلاح طلب و مستقل .اگر نبود روشنگری و تلاش شما مطمئنا آرزوی این سیه رویان برآورده شده بود . بهار جان مردم نیک میدانند که بودن شما وامثال شما سدی است محکم در مقابل زیاده خواهی های این اقلیت پر هیاهو. بهار عزیز همه میدانیم که وجودت نعمتی است برای ما تا بتوانیم سره از ناسره را بشناسیم. باشد که ما هم قدر دان تو باشیم (326870)