به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۹۴۶۴۸
رونالدو از ماندن در رئال مادرید راضی نیست

افشاگری بزرگ درباره آینده‌ی رونالدو

گروه ورزشی: رسانه‌های اسپانیایی دست به افشاگری بزرگی زدند و از اظهارنظر جنجالی ستاره رئال مادرید قبل از دیدار برابر سویا سخن به میان آوردند.
افشاگری بزرگ درباره آینده‌ی رونالدو
به نظر می رسد که شرایط برای کار کردن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در این تیم اسپانیایی بسیار سخت شده است و او آخرین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد. بسیاری از رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال مادرید به ویژه روزنامه آس اسپانیا دست به افشاگری زدند که نشان می دهد رونالدو به ماندن در رئال مادرید و کار کردن با رافائل بنیتس راضی نیست. آنها نوشتند که این بازیکن پرتغالی قبل از دیدار برابر سویا به فلورنتینو پرس این جمله را گفته است: "با این مربی (رافائل بنیتس) نمی توانی هیچ موفقیتی را به دست آوری".

 

این روزنامه اسپانیایی نزدیک به رئال مادرید همچنین نوشت که فلورنتینو پرس با رونالدو به مشکل خورده است و به نزدیکانش در باشگاه رئال گفته است که چنانچه یک باشگاه رقم فسخ قرارداد رونالدو را پرداخت کند او را خواهیم فروخت. در ادامه خبر آس آمده است که پرس از رفتاری که رونالدو بعد از دیدار با پاری سن ژرمن با لوران بلان داشت بسیار عصبی است و حتی قبل از سفر به سویا هم در این باره با او صحبت کرد، اما این ستاره پرتغالی تاکید کرد که هیچ منظوری از این کار خود نداشته است که البته پرس قانع نشد.

 

بسیار روشن است که رونالدو از حضور در رئال مادرید خوشحال نیست. او در فصل جاری عملکرد خوبی در ترکیب این تیم نداشته است و تغییر پست او توسط رافاول بنیتس باعث شده تا نتواند بازی های زیبایی را برای رئال به نمایش گذارد. رونالدو در دو فصل حضور کارلو آنچلوتی عملکرد درخشانی در ترکیب کهکشانی‌ها داشت و علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد که دو بار پیاپی هم توپ طلا را به دست آورد.

 

از همان ابتدای انتخاب رافائل بنیتس رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که او با رونالدو به مشکل خواهد خورد چرا که می‌خواهد پست او را تغییر دهد و این‌گونه هم شد. رونالدو بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می آید و توانسته نام خود را برای همیشه در تاریخ این باشگاه اسپانیایی جاودانه کند. به نظر می رسد که او دیگر انگیزه درخشش در این تیم را ندارد و به احتمال خیلی زیاد در پایان فصل راهی تیم دیگری خواهد شد.

 

چلسی، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد از جدی ترین مشتریان این فوق ستاره پرتغالی هستند.

مرجع : ایسنا