به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۹۴۷۶۲

فتواي رسايي: انکار«نفوذ» يعني انکار قرآن!

گروه سياسي: نماینده گروه پايداري در مجلس می‌گوید اگر کسی «نفوذ» را انکار کند٬ «قرآن را انکار» کرده! و اینکه رييس‌جمهور «آب خوردن» را نیز به تحریم‌ها متصل می‌کند «یعنی نفوذ صورت گرفته است»!
فتواي رسايي: انکار«نفوذ» يعني انکار قرآن!
به گزارش فارس، حمید رسایی با حضور در نشست «کالبد شکافی پروژه نفوذ و تأثیرات توافق هسته‌ای» که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: دشمن برای نفوذ بدنبال نقاط ضعف از طریق فرد یا خانواده او است. وی افزود: نفوذ آن روزی اتفاق افتاد که فرزندان برخی آقایان در خارج از کشور تحصیل می‌کردند. البته ما مشاهده می‌کنیم برخی رسانه‌ها واژه نفوذ را تنزل می‌دهند درصورتیکه خطر آن جدی است. برخی معتقدند واژه نفوذ به تازگی به ادبیات وارد شده است.

رسايي تصریح کرد: عده‌ای در تلاش هستند تا اینگونه وانمود کنند که نفوذ یک اسم رمز است و برای برخورد با یک جریان سیاسی در درون کشور بوجود آمده است. اصلا بعید نیست که دشمنان از طریق جریان رسانه‌ای به دنبال نفوذ در کشور باشند، اگر کسی نفوذ را انکار کند قرآن را انکار کرده است. وی تاکید کرد: دشمن به دنبال تغییر در دستگاه محاسباتی ماست، اگر در این 37سال پیروزی انقلاب نتوانسته دستگاه محاسباتی را تغییر دهد به دلیل وجود ولی فقیه بوده است.

رسایی تلاش «دشمن» برای نفوذ به کشور از طریق جریان رسانه‌ای را «بعید» ندانسته و افزوده این واژه به تازگی وارد ادبیات نشده و در تاریخ هم وجود داشته است. وی پروژه نفوذ را دارای سه مرحله «آشکار، نیمه‌پنهان و پنهان» دانسته که «در دوره آشکار٬ دشمن به دنبال تغییر معادلات قدرت در داخل با حمایت جریانات سیاسی است. اینکه رئیس جمهور آب خوردن را نیز به تحریم‌ها متصل می‌کند این موضوع یعنی اینکه نفوذ صورت گرفته است.»