به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۹۴۷۷۵
ائتلافي میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان وجود ندارد

اصلاح‌طلبان مشکل وحدت داخلی نخواهند داشت

گروه سیاسی: یک عضو حزب کارگزاران از احتمال کاندیداتوری صادق خرازی از حوزه انتخابیه قم در انتخابات مجلس و همچنین احتمال حضور سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.
اصلاح‌طلبان مشکل وحدت داخلی نخواهند داشت

حسین مرعشی با بیان این مطالب افزود: در حال حاضر هیچ بحثی در خصوص ائتلاف میان اصلاح طلبان و اصولگرایان وجود ندارد. اصلاح طلبان بر اساس رهنمودهایی که آقای خاتمی رهبر اصلاحات داشتند، سازوکاری مشخص به عنوان شورای عالی سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان تشکیل دادند که در این شورا همه احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به همراه احزابی جدید همچون ندا و اراده ملت حضور دارند و به نحوی ائتلاف بین اصلاحات شکل گرفته و در حال حاضر فقط درباره مصادیق کاندیداها و سیاست های اصلی بحث می‌شود که این موضوعات نیز به موقع اعلام خواهد شد.

 

این عضو حزب کارگزاران با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان مشکل وحدت داخلی نخواهند داشت، تصریح کرد: ممکن است اصلاح طلبان در قم از آقای لاریجانی حمایت کنند و در عین حال ممکن است در مقابل ایشان کاندیدا نداشته باشیم یعنی از سه کرسی نمایندگی قم، دو کاندیدا معرفی کنیم و کاندیدای سوم نداشته باشیم اما این موضوع به این معنا نیست که در قم لیستی ارائه نمی دهیم و در حال حاضر احتمال دارد آقای خرازی در قم کاندیدا شود که اگر این اتفاق بیفتد جبهه اصلاحات از ایشان در قم حمایت می‌کند.

مرعشی در خصوص برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس خبرگان نیز خاطرنشان کرد:‌به دلیل اینکه بحث مجلس خبرگان در صلاحیت علماء است قرار است احزاب اصلاح طلب از جمع بندی مجمع مدرسین و مجمع روحانیون حمایت کنند. وی همچنین اظهارکرد: فکر می کنم سید حسن خمینی نیز در انتخابات خبرگان وارد شوند. این عضو حزب کارگزاران در پایان تاکید کرد:‌ بستن لیست خبرگان اصلاح طلبان توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز شایعه است و موضوعی است که باید بین علما تصمیم گیری شود.

مرجع : ایسنا