به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۹۴۸۰۵

وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی

گروه جامعه: جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.
وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی
سرهنگ محمدرضا زحمتکش جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.
 جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای اسالم - خلخال در استان اردبیل، محور پونل - خلخال در استان گیلان و ارتفاعات محور کندوان در استان مازندران بارش برف جریان دارد.  این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان، گیلان و مازندران پرداخت و گفت: در محورهای اندیمشک و سربندر -  اهواز در استان خوزستان و محورهای اراک - توره و اراک - فراهان در استان مرکزی نیز بارش باران گزارش شده است.
 سرهنگ زحمتکش به انسداد محور شمشک به دیزین پرداخت و خاطر نشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
 
احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها در البرز
 همچنین مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که به دلیل آغاز بارش باران، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در استان البرز وجود دارد.  منصور رحمانیان افزود:از امروز بعد از ظهر در بعضی از ساعات با بارش باران و رعد و برق، گاهی همراه با ورزش نستبا شدید در استان مواجه هستیم.  وی ادامه داد: در اتفاعات استان البرز نیز در این مدت زمان بارش برف و درپاره ای نقاط مه آلود پیش بینی می شود.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش در برخی ساعات همراه با تقویت ابرهای همرفتی است و در برخی مناطق استان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.  رحمانیان بیان داشت: احتمال اختلال در تردد جاده های کوهستانی به سبب لغزندگی ناشی از بارش باران و کاهش افق دید به علت مه در البرز پیش بینی می شود.
مرجع : فارس