به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۶
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۹۵۱۴۷

غرق شدن یک مرد در حمام خانه!

گروه حوادث: اعضای خانواده این مرد وقتی در آپارتمان را باز کردند، متوجه صدای شرشر آب شدند که از سمت حمام می‌آمد و وقتی به سمت حمام رفتند، با پیکر خونین مرد در رخت‌کن مواجه شدند.
غرق شدن یک مرد در حمام خانه!
مرد تنهایی که قصد استحمام داشت در حمام خانه‌اش غرق شد. خانواده‌ای در خانه خود در حال تماشای تلویزیون بودند که متوجه چکه‌کردن سقف شدند و به طبقه بالا مراجعه کردند تا همسایه را مطلع کنند اما کسی در را باز نکرد.اعضای این خانواده با تلفن همراه مرد همسایه تماس گرفتند که این فرد پاسخ‌گو نبود و مجبور شدند با زن و بچه‌هایش تماس بگیرند. زن و بچه‌های این مرد میان‌سال که در یک مراسم خانوادگی بودند نیز از او خبر نداشتند و برای مشخص‌شدن سرنوشت این فرد سریع‌ به آپارتمان خود بازگشتند.

اعضای خانواده این مرد وقتی در آپارتمان را باز کردند، متوجه صدای شرشر آب شدند که از سمت حمام می‌آمد و وقتی به سمت حمام رفتند، با پیکر خونین مرد در رخت‌کن مواجه شدند.بازپرس کشیک قتل، محسن مدیرروستا، با حضور در صحنه، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد که گزارش پزشکی قانونی دال بر این موضوع بود که مرد موقع داخل‌شدن به حمام پایش سُر خورده و با سر به زمین افتاده است.

همچنین بدن مرد جلوی خروجی فاضلاب حمام را هم گرفته بود و همین موجبات مرگ تلخ مرد را فراهم آورد.با وجود این، مدیرروستا، بازپرس پرونده دستور تحقیقات بیشتر از خانواده این مرد را صادر کرد.
مرجع : روزنامه شرق