به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۹۵۳۵۸

معرفی گران‌ترین سیستم صوتی جهان

گروه فناوری: شرکت ژاپنی آنودیک ساپلای طی همکاری خود با «میچیو ساکاموتو» سیستم صوتی ریورز تن (River's Tone) را معرفی کرده است که احتمالا گران‌ترین بلندگوهای صوتی جهان محسوب می شوند.
معرفی گران‌ترین سیستم صوتی جهان
ریورز تن سیستم صوتی رده بالایی است که به یک آمپلی فایر دوتایی اختصاصی و بدنه ای با کیفیت مچهز شده و از ظاهر چشمگیر طلایی سود می برد.
ریورز تن از طراحی بسیار آینده‌نگر سود می برد اما ویژگی های این سیستم صوتی تنها به ظاهر زیبا ختم نمی شود و کیفیت صدای فوق العاده ای را نیز ارائه می کند. این مجموعه دارای سه بخش است و بلندگوها در کنار یک آمپلی فایر یکپارچه شده با ابعاد و اندازه ای مشابه قرار می گیرند. به کارگیری طلا تنها برای ایجاد جذابیت ظاهری در سیستم صوتی ریورز تن نبوده بلکه این فلز گران بها به ارائه صدایی با کیفیت فوق العاده نیز کمک می کند.
 
سیستم صوتی ریورز تن از طراحی ظاهری کمینه گرا و بسیار زیبا سود می برد و هر بخش از آن به صورت دست ساز در ژاپن تولید شده است. بلندگوها دارای محافظ هایی سفارشی هستند که می توان حتی آنها را با الماس یا سنگ زیرکن مزین کرد. این سیستم صوتی با ظاهر نقره ای نیز در دسترس خواهد بود. نسخه طلایی سیستم صوتی ریورز تن به نظر می رسد قیمتی در حدد 5 میلیون دلار خواهد داشت که آن را به گران‌ترین سیستم صوتی جهان مبدل می کند.





مرجع : دیتا لینک