به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۹۵۴۳۴

برخورد​با​قانون شکنان​عین​مردم​سالاری​است

گروه سياسي: یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم پیش از مسئولان باید از امنیت کشور مراقبت کنند، گفت:‌ باید بدون مماشات با کسانی که امنیت را بر هم می‌زنند مقابله کرد.
برخورد​با​قانون شکنان​عین​مردم​سالاری​است

جهانبخش محبی‌نیا با اشاره به اینکه وجود امنیت بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و کشور است اظهار کرد: امنیت زیربنای توسعه پایدار و دروازه ورود به عقلانیت است.وی همچنین افزود: تهدید امنیت سیاسی و اجتماعی با هر نیتی به معنای خدشه‌دار شدن نظام است . به هیچ وجه برای حفظ و تامین امنیت نباید کم کاری کرد.این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری گفت:‌ پیش از آنکه نهادهای تامین امنیت مثل وزارت کشور، شورای امنیت ، وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌ها مراقب امنیت کشور باشند، مردم باید از امنیت صیانت و حفاظت کنند. کوچکترین خدشه در تامین امنیت می‌تواند هزینه‌های زیادی را به دنبال داشته باشد.

 

محبی‌نیا با تاکید بر اینکه باید به طور جدی با بی نظمی‌ها ،‌اختلال‌ها و بر هم زدن اجتماعات برخورد کرد و مماشاتی با قانون شکنان نداشت افزود: قاطعیت در این حوزه عین مردم سالاری اجرای عدالت و عمل به فرامین امام و رهبری است.این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنش جناح های سیاسی کشور در تامین امنیت کشور در دوره انتخابات گفت: جناح‌های سیاسی باید قانون شکنی را محکوم کنند و هواداران خود را از عکس العمل‌های هیجانی دور کرده و به عقلانیت تاکید کنند. جریان‌های سیاسی، نخبگان جامعه و رسانه این مسئولیت را دارند که به آموزش هواداران نامزدها بپردازند و آن‌ها را به رفتار عقلانی و دوری از خشونت تشویق کنند. وی در پایان با بیان اینکه پرهیز از خشونت به معنای حفظ حرمت جمهوری اسلامی ایران است افزود: دنیا منتظر است تا ببیند انتخابات ما چگونه برگزار می‌شود . من معتقدم وجود بستر آرام امن و توجه صددرصدی به اراده عمومی می‌تواند مصلحت همگان را تامین کند.

مرجع : ايسنا