به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۹۵۵۵۶

پلمب47آرایشگاه زنانه توسط تعزیرات‎حکومتی

گروه جامعه: مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام جریمه 180 میلیونی برای 473 متخلف و پلمب 47 آرایشگاه از پایان فاز اول نظارت و ساماندهی آرایشگاه های زنانه خبر داد.
پلمب47آرایشگاه زنانه توسط تعزیرات‎حکومتی
ویدا آزاد مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی در این مورد گفت: 148 گشت مشترک با همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور انجام شد که در این گشت ها 1 هزار و 24 آرایشگاه زنانه مورد بازرسی قرار گرفت. در بازرسی های انجام شده از واحدهای دارای پروانه کسب، 514 واحد دارای تخلف، 510 واحد بدون تخلف و 473 پرونده تخلف تشکیل شده است.
آزاد در مورد پلمب واحدهای صنفی گفت: برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه کسب با پلیس اماکن است و بازرسان با صدور اخطار 72 ساعته به واحد بدون مجوز اخطار کتبی برای دریافت جواز می دهند که در صورت عدم اقدام اماکن اقدام به پلمب این واحدهای بدون جواز می کند، اما بخش دیگری از پلمب نیز مربوط به پلمب به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی است که در گشت های مشترک انجام شده در سراسر کشور 47 آرایشگاه زنانه در این بازه زمانی پلمب شده اند.
وی میزان محکومیت متخلفان در این طرح را 183 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: استان های البرز، تهران، آذربایجان شرقی و گلستان بیشترین و استان های قزوین، گیلان و هرمزگان کمترین تعداد پرونده های تشکیل شده در این طرح را داشته اند.اگرچه فاز اول برخورد با آرایشگاه های زنانه متخلف پایان یافته است اما نظارت ها همچنان ادامه دارد و مردم می توانند شکایات خود را به سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند تا در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به شکایات رسیدگی شود.
مرجع : ایسنا