به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۹۵۶۸۵

تاجگردون: دولت روحانی در برخورد با گروه‌های خودسر کوتاهی می‌کند

گروه سیاسی: رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به لغو و حمله به سخنرانی‌ها می‌گوید: جریان تندرویی در کشور با زدن برچسب های خود ساخته اعم از فتنه گر و ساکت فتنه و ضد ولایت فقیه به سخنرانی ها قانونی مسئولان اعم از عالی رتبه تا فعالین سیاسی حمله می کند و آرامش روانی وسیاسی جامعه را بر هم می زند.
تاجگردون: دولت روحانی در برخورد با گروه‌های خودسر کوتاهی می‌کند
به گزارش جمهوریت، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران در مجلس در ادامه افزود: این گروه که مدعی ولایتمداری هستند چرا به سخنان مقام معظم رهبری که بارها تاکید کرده اند که با این دست از تندروی ها مخالف هستند توجهی نمی کنند و به رفتارهای خود ادامه می دهند. وی با اشاره به این که این جریان ها تنها به فکر منافع خود هستند، تصریح کرد: اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسند سخنرانی وزیر کشور دولت اصلاحات را برهم می زنند و در مراسم سخنرانی رییس مجلس در حرم حضرت معصومه (س) مهر پزتاب می کنند.

تاجگردون با بیان این که دولت به شدت در برخورد قاطع با این گروه ها کوتاهی می کند، تاکید کرد: از دولت روحانی انتظار برخورد جدی تری با این گروه های خودسر را داشته و داریم ودرخواست داریم تا نهادهای قضایی وامنیتی نیز در این خصوص مماشات نکنند. وی هم چنین با اشاره به اینکه بعضا برخی مسئولان غیردولتی همانند نمایندگان مجلس نیز در خصوص برهم خورد سخنرانی ها موضع حمایتی می گیرند، گفت: نمایندگان باید مرجع اجرای قانون در جامعه باشند و اینکه نماینده ای با ادبیاتی بگوید وزارت کشور بیجا کرد مجوز داد واقعا قابل قبول نیست.

این نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد: برای برهم زدن هر مراسمی هم توجیه دارند که یا فتنه گر هستند یا ساکت فتنه یا از مواضع اصولگرایی عدول کرده اند و یا در تبعیت از ولایت ضعف دارند، گویا دایره انقلاب و دلسوزان نظام فقط به خودشان محدود شده است. رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: دولت آقای روحانی مکرر تاکید می کند که بر عدم لغو سخنرانی های سیاسی تاکید دارد اما در برخورد با خودسرها کوتاهی می‌کند.