به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۹۶۰۴۵

شهر ۱۲۰ هزار نفری، آرامستان ندارد

گروه جامعه:رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه با تأکید بر اینکه شهر ۱۲۰ هزار نفری اندیشه آرامستان ندارد، گفت: بهره برداری از نخستین آرامستان شهر در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است.
شهر ۱۲۰ هزار نفری، آرامستان ندارد
غلامرضا سرآبادانی رئیس شورای اسلامی شهر جدید اندیشه اظهار داشت: شهر جدید اندیشه یکی از شکوفاترین و توسعه یافته ترین شهرهای جدید در کشور محسوب می شود که در حوزه شهر سازی از توانمندی ها، ظرفیت ها و سرانه های بسیار مطلوبی برخوردار است.
 وی افزود: به رغم ایجاد امکانات متعدد در این منطقه، در برخی حوزه ها خلأهایی احساس می شود که فقدان آن باعث محدودیت هایی برای شهر اندیشه شده است.  رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه عنوان کرد: یکی از این موارد معطوف به آرامستان ها می شود که با وجود جمعیت قریب به۱۲۰ هزار نفری این منطقه، فقدان چنین مرکزی در شهری پرجمعیت همچون اندیشه، مشهود و محسوس است.
 
سرآبادانی گفت:در همین ارتباط و برای تکمیل هر چه سریع تر زیرساخت ها و اماکن مورد نیاز منطقه، بهره برداری از آرامستان اندیشه با جدیت تمام در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است.  وی یادآور شد:جانمایی این طرح در منطقه هفت جوی خواهد بود و با رایزنی ها و مکاتباتی که انجام شده، توافقات اولیه آن نیز حاصل و با پیگیری عملیات احداث، شاهد برپایی محلی مناسب برای تدفین متوفیان این شهر خواهیم بود.
مرجع : مهر