به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۹۶۱۹۹

یک میان‌رده ویندوزی جدید در راه است

گروه فناوری:بعد از معرفی پرچم‌‎داران مایکروسافت مبتنی بر ویندوز 10، این شرکت سخت در تلاش است تا با معرفی چند میان‌رده، این بخش از بازار را تسخیر کند.
یک میان‌رده ویندوزی جدید در راه است
طبق شایعات این کمپانی در تلاش است چند میان‌رده جدید را بسازد. حالا پس از انتشار اطلاعات یکی از آن‌ها، مشخصات یکی دیگر از آن‌ها نیز فاش شده است.
 طبق اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت قصد معرفی چند محصول از جمله لومیا 650، لومیا 750 و لومیا 850 را دارد. چندی قبل اطلاعاتی از محصولی با نام RM-1150 منتشر شده بود که خبر از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720P آن می‌داد. همچنین لومیا 750 و 650 نیز از سوی منابع Zauba چند وقتی است که تایید شده‌اند و در حال تست در کشور هند هستند.
 
حال، یک محصول ویندوزفونی دیگر با کد RM-1182 توانسته گواهینامه خود را در اندونزی اخذ کند و به دلیل وجود نام مایکروسافت به عنوان سازنده‌اش، احتمالا یک لومیا خواهد بود و قطعا با گوشی RM-1150 تفاوت‌هایی خواهد داشت. احتمالا این دستگاه رم یک گیگابایتی و دوربین قدرتمندی را دارا باشد و از طراحی متفاوت‌تری بهره بگیرد. هنوز اطلاعات دیگری در رابطه با این محصول منتشر نشده است.  اکنون ما دو نوع خانواده ناشناخته با کدهای مختلف داریم، پس به زودی شاهد معرفی حداقل دو لومیا خواهیم بود.
مرجع : آی تی رسان