به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۱ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۹۶۳۶۵
ليگ برتر؛ منچسترسیتی صدرنشین شد

لاليگا؛ بارسلونا در نیوکمپ متوقف شد

گروه ورزشي: تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل دپورتیوو لاکرونیا با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.
لاليگا؛ بارسلونا در نیوکمپ متوقف شد
به گزارش ایرنا، صدرنشین لیگ باشگاه های اسپانیا عصر شنبه از هفته پانزدهم این رقابت ها در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون میزبان دپورتیوو لاکرونیا بود و برتری 2 بر صفر را به راحتی از دست داد. در دقایق ابتدایی نیمه نخست بارسلونا همچون سایر دیدارها بازی را تهاجمی را آغاز رد و چند فرصت خوب گلزنی را با بی دقتی لوییس سوارز و ساندرو از دست داد.

در ادامه نیمه اول هافبک های لاکرونیا با تلاش فروان، روند بازی را به تعادل کشاندند، اما لیونل مسی در دقیقه 39 با ضربه ای آزاد و مهارنشدنی گل نخست این دیدار را به ثمر رساند. در نیمه دوم کاتالان ها در دقیقه 61 با شوت از پشت محوطه جریمه ایوان راکیتیچ به گل دوم دست یافتند، اما پس از این گل روند بازی تغییر کرد.

در دقیقه 77 و در حالیکه بازیکنان بارسلونا برتری خود را قطعی می دیدند، لوکاس موفق شد یکی از گل های خورده لاکرونیا راجبران کند تا دقایق باقی مانده با حساسیت بیشتری دنبال شود. در دقیقه 85 اشتباهات مکرر بازیکنان بارسلونا سبب شد تا برگانتیوس در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده و با ضربه ای تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند تا ورزشگاه نیوکمپ در سکوت فرو رود.

در نهایت این دیدار با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید و بارسلونا 35 امتیازی شد و صدرنشینی باقی ماند، اما اتلتیکومادرید و رئال مادرید می توانند با برتری در دیدارهای هفته جاری خود به ادامه فصل لالیگا و رسیدن به صدر امیدوار شوند.

منچسترسیتی صدرنشین شد
تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری مقابل سوانسی به طور موقت صدرنشین لیگ برتر باشگاه های انگلیس شد. در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های انگلیس شنبه شب 4 دیدار همزمان برگزار شد که منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر با حساب 2 بر یک از سد سوانسی گذشت تا با 35 امتیاز به صدرجدول رده بندی برسد.

کریستال پالاس نیز با تک گل یوهان کابایه هافبک فرانسوی خود از سد ساوتهمپتون گذشت تا با 26 امتیاز خود را به رتبه ششم برساند. ساندرلند در خانه خود با یک گل به واتفورد باخت و دیدار وستهام با استوک سیتی برنده نداشت. در دیدار آغازین هفته، اوزرتون در زمین نوریچ به تساوی یک بر یک رضایت داد و از ساعت 21 امشب، منچستریونایتد میهمان بورنموث خواهد بود.
** نتایج مسابقات از این قرار است:
* منچسترسیتی 2 - سوانسی یک
گل:ویلفرد بونی 26 و یحیی توره 90 برای منچسترسیتی/گومیس 91 برای سوانسی
* کریستال پالاس یک - ساوتهمپتون صفر
گل: یوهان کابایه 38 برای کریستال پالاس
* وستهام صفر - استوک سیتی صفر
* ساندرلند صفر - واتفورد یک
گل:اودین ایگالو دقیقه 4 برای واتفورد