به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۹۷۲۷۱

توهین شنيع به معاون زنان رییس‌جمهور!

توهین شنيع به معاون زنان رییس‌جمهور!
گروه سیاسی: سايت خرداد نوشت: هفته نامه "یالثارات" که پیش تر از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات تذکر گرفته بود در شماره تازه خود (چهارشنبه مورخ 2 دی ماه 1394) در بخش "سخن نخست" تحت عنوان "در آستانه سرمنزل" ضمن "لیبرال" خواندن حسن روحانی رییس جمهوری به طور آشکار به معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده توهین کرد.

پیش از ذکر عین مطلب ذکر شده در یالثارات پیشاپیش از لحن بیان و ادبیات بکار برده شده از سوی "یالثارات" از خوانندگان ارجمند "خرداد" پوزش می طلبیم. یالثارات آورده است:"از دیدگاه لیبرالی رییس جمهور فعلی، قبیح ترین و نارواترین کار آنست که عده ای امر به معروف را علیه زنان لاابالی و بی حیا و بی حجاب به کار گیرند و حرف ثابت او همانست که اخیرا آن زن فمینیست عضو ارشد تشکیلات برانداز و منحل شده مشارکت ابراز داشت: دولت با برخورد با زنان (ولو با عریانی کامل اشکار شوند) مخالف است. البته این زن کذایی در ادعای خود صادق است و مگر آن زن مفلوک همپالگی سابق همین شخص نبود که شب هنگام لخت و عریان در محله های لندن ظاهر شد و مورد تجاوز سه تن از اوباش انگلیسی قرار گرفت و هم اینک روحانی همپالگی همان "بدتر از فاحشه معروفه در دنیا" را می خواهد بر گردن زنان ما مسلط کند به نام خانم معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده !"

فارغ از لحن به کار برده شده از سوی این هفته نامه که خود نیاز به توضیح ندارد و معلوم نیست از چند نفر و چه کسانی سخن به میان آورده و چه اتهاماتی را علیه آنان مطرح ساخته است پرسش در اینجاست که تعریف دست اندرکاران یالثارات از حجاب و بی حجابی چیست و این که آیا در ایران اسلامی ما تاکنون شاهد عریانی کامل در خیابان ها بوده ایم ؟!

لازم به ذکر است که خانم شهین دخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده دوره کارشناسی ارشد حقوق بین الملل خود را در دانشگاه علامه طباطبایی گذرانده است و موضوع پایان نامه او نیز مرتبط با مسائل زنان (بررسی اقدامات بین المللی مقابله با خشونت علیه زنان) بوده است. او در دولت اصلاحات مدیر ارتباطات بین الملل مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری بوده و یکی از علل اصلی خشم دلواپسان از حضور او در کابینه روحانی نیز به همین خاطر بوده است. خانم مولاوردی همواره دغدغه حضور و مشارکت بیش تر زنان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی را داشته و کتاب های متعددی از او درباره موازین بین المللی حقوق زنان و مقابله با خشونت علیه زنان منتشر شده اند.