به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۹۷۵۰۱

خانه تکانی چلسی در ژانویه

گروه ورزشی: باشگاه چلسی قصد دارد چندین بازیکن را در ژانویه برای تقویت تیم خود بخرد تا از نیمه دوم جدول رها شود.
خانه تکانی چلسی در ژانویه
چلسی دومین تساوی پی در پی خود را با حضور گاس هیدینک روی نیمکت خود تجربه کرد تا هم‌چنان در بین تیم های پایین جدولی در لیگ برتر قرار داشته باشد. این تیم باید در اولین هفته دور برگشت لیگ برتر، در خانه کریستال پالاس به میدان برود. در بازی رفت شاگردان الن پاردو توانستند با نتیجه دو بر یک چلسی را شکست دهند.چلسی که فصل کابوس واری را سپری کرده،‌ به دنبال این است که در ژانویه چند بازیکن جذب کند. اولویت این تیم در زمستان خرید یک مهاجم است.

 

جیمی واردی یا آلکس تکسیرا

با توجه به آسیب‌دیدگی‌های پیاپی رادامل فالکائو و لوییک رمی و محرومیت های دیگو کاستا، این تیم لندنی به شدت به دنبال جذب یک مهاجم است. آنها به همین منظور، چند گزینه را در خط حمله زیر نظر دارند. اولین بازیکن، جیمی واردی است که این فصل بهترین مهاجم لیگ برتر در تیم لسترسیتی به شمار می‌رود. باید ببینیم او حاضر می شود با رقمی کلان از لسترسیتی دل بکند و به چلسی برود یا خیر. دیگر بازیکنی که آبی ها به دنبال او هستند، الکس تکسیرا است که در شاختار بازی می کند و در این فصل، گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده است. او قبلا عنوان کرده بود.در خط هافبک بعید است تغییری در چلسی داده شود چرا که هافبک های متعددی در این تیم توپ می زنند ولی عملکرد ضعیف آنها شاید باعث شود تا یک آلرناتیو از طرف هیدینک به چلسی اضافه شود.

 

موسی دمبله

دمبله هافبک قدرتی است که می تواند توازن را به چلسی برگرداند. عملکرد ضعیف سسک فابرگاس، نمانیا ماتیچ و رامیرس، مسئولان چلسی را به فکر جذب یک هافبک انداخته است و به همین منظور، آنها به دنبال دمبله، هافبک پیشین تاتنهام هستند که در تیم ملی بلژیک بازی می کند.

 

گل های خورده زیاد چلسی در این فصل به احتمال زیاد یک یا دو بازیکن جدید را در ژانویه وارد لندن خواهد کرد.

 

جان استونز یا مارکینیو

استونز از مدت ها قبل مد نظر چلسی بود ولی رابطه بد روبرتو مارتینس، سرمربی اورتون با ژوزه مورینیو باعث شد تا این مربی اسپانیایی اجازه ندهد استونز برای مربی رقیب بازی کند. هرچند چلسی سه بار برای خرید این بازیکن اقدام کرد ولی هر سه بار با شکست روبه‌رو شد. با این حال چلسی دست بردار نیست و قصد دارد برای چهارمین بار در ژانویه پیشنهادی به استونز ارائه دهد تا این مدافع انگلیسی را جذب کند.دیگر بازیکنی که در خط دفاع مدنظر چلسی قرار دارد مارکینیو، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن است که این فصل با توجه به درخشش سیلوا و داوید لوئیس، کمتر در ترکیب تیمش به میدان رفته و خودش نیز عنوان کرده است دوست دارد در تیمی بازی کند که به او فرصت بازی داده شود.نقل و انتقالات ژانویه از هفته آینده آغاز خواهد شد.

مرجع : ایسنا