به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۹۷۸۷۹

تخفیف ویژه اینتل به شیائومی

گروه علمی:شرکت اینتل همکاری‌های خود را با شیائومی گسترش می‌دهد. به همین منظور، اینتل با این شرکت چینی توافق جدیدی برای تقویت همکاری در بازار ابزارهای موبایلی امضاء کرده است.
تخفیف ویژه اینتل به شیائومی
مطابق این توافق، به ازای هر پردازنده نوت‌بوک که از سوی این شرکت چینی سفارش داده شود، اینتل یک پردازنده تبلت بصورت رایگان در اختیار شیائومی قرار خواهد داد.
 اینتل سال‌هاست که با شرکت‌های کوالکام، مدیاتک و شرکت‌های چینی سازنده پردازشگر ابزارهای موبایلی در حال رقابت است،‌ با اینحال همچنان برای افزایش سهم خود از بازار در تکاپوست و با چالش‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. اینتل علاوه بر ارائه قیمت‌های ترجیحی به مشتریانی که سفارش‌های بالایی دارند، سرمایه‌گذاری فراوانی برای گسترش دایره نفوذ خود در این بازار به عمل آورده است.
 
اکنون شرکت شیائومی عملا تبدیل به یکی از مشتریان عمده شده که اینتل نیز درصدد حفظ آن به هر قیمت است. بعد از عرضه پردازنده Atom X۵-Z۸۵۰۰ در تبلت سری 2 شیائومی در اواخر نوامبر گذشته، اکنون انتظار می‌رود که مدل‌های جدید تبلت شیائومی نیز به پردازنده مرکزی از اینتل مجهز باشند.  بدین ترتیب و با تخفیف اینتل، اکنون نوت‌بوک‌های شیائومی قادرند از نظر کیفیت و قیمت با برندهای رتبه اول دنیا مانند لنوو و ایسر رقابت کنند.
مرجع : رایورز