به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۹۸۰۹۸

نگران نباشید دم انتخابات بی‌حجاب هم می‌آورند!

گروه سياسي: حجت الاسلام محمدرضا زائری نوشت: اين كه الان داريم سيماي ميلي است نه ملى! كه آرشيوش را شبكه ی من و تو به دست مي آورد و امكاناتش را ضدانقلاب استفاده مي كند اما دلسوزان معتدل و منتقدان بي طرف در آن جايي ندارند!

به گزارش انصاف نیوز، مدیرمسوول ماهنامه ی خیمه که پیشتر از قرار پخش برنامه ای با نام توقف ممنوع در شبكه ی پنج خبر داده بود، دیشب در اینستاگرام نوشت: بالاخره زيرآب برنامه امشب را زدند! و برنامه امشب توقف ممنوع لغو شد! صميمانه و متواضعانه از همه دنبال كنندگان اين صفحه عذرخواهي مي كنم.

راستش قبل از اعلام خبر با دوستان شبكه پنج به طور صريح و جدى هماهنگ كرده بودم و اطمينان خود را اعلام كردند ولي ظاهرا از جاي ديگري در صداوسيما منعي وجود داشته است. براي خودم و شما متأسفم كه هنوز در صداوسيماى جمهوري اسلامي حتى براي يك برنامه اجتماعي هم فرصت و مجال نيست و ترس و ملاحظه و غفلت و عافيت جويي مديرانش فضا را روز به روز تنگ تر كرده است و مجال را براي ريا و نفاق و تظاهر و دورويي بيشتر گشوده است.

صراحت و صداقت و شفافيت روزبه روز كمتر و حرف هاي پنهاني و كارهاي زيرزميني و زدوبندهاي زيرميزي روزبه روز افزونتر مي شود. نمي دانم دعوت و اصرار رهبر بزرگوار انقلاب به مشاركت حداكثرى مردم را چگونه با شيوه ی كودكانه رفتار سيماي ملى! جمع كنم؟ البته نگران نباشيد چند هفته ديگر به شبهاي انتخابات كه نزديك شويم دوباره تلويزيون هم خانم هاي بي حجاب نشان مي دهد و هم نمايش مسخره ی باز بودن فضاي انتقادي خواهد داشت!

و بي تعارف من تا حالا دلم نمي خواستم از عبارت سيماي ميلي استفاده كنم ولي از اين به بعد با خيال راحت مي گويم: اين كه الان داريم سيماي ميلي است نه ملى! كه آرشيوش را شبكه ی من و تو به دست مي آورد و امكاناتش را ضدانقلاب استفاده مي كند اما دلسوزان معتدل و منتقدان بي طرف در آن جايي ندارند! به هر حال هرچه مي خواستيم توي يك ساعت از زيرآب زني بگوييم دوستان مان عملا به همه نشان دادند!