کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کپی قابلیت محبوب آیفون 6S در گالکسی S7

26 دی 1394 ساعت 11:23

گروه فناوري: سامسونگ با هدف افزایش محبوبیت در میان شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند قصد دارد قابلیت لایو فوتو را به گوشی جدید خود موسوم به گالکسی اس 7 بیفزاید.


به گزارش اپل اینسایدر، این قابلیت در ابتدا توسط شرکت اپل طراحی شده و در گوشی آیفون 6 اس در دسترس قرار گرفته بود. لایو فوتو این امکان را فراهم می‌کند که در کنار عکس کمی فیلم نیز گرفته شود. جان‌بخشی به تصاویر نتیجه این ویژگی است. لایو فوتوز 1.5 ثانیه قبل و 1.5 ثانیه بعد از عکس گرفتن را ثبت می‌کند. برای دیدن تصاویر متحرک باید از قابلیت لمسی سه‌بعدی آیفون استفاده کرد.
 
لایو فوتو یک فایل ویدئویی نیست، بلکه ترکیبی است از عکس‌های 12 مگاپیکسلی JPG و فایلی با فرمت MOV . فایل MOV شامل 45 فریم است؛ یعنی در هر ثانیه 15 فریم ثبت می‌شود. ترکیب جی‌پی‌جی با فایل MOV سبب می‌شود لایو فوتو دوبرابر عکس معمولی فضا اشغال کند.
 
هنوز مشخص نیست سامسونگ چه نامی برای قابلیت مذکور انتخاب خواهد کرد، اما برخی منابع خبری می گویند احتمالا از یکی از دو نام Vivid Photo  یا Timeless Photo استفاده خواهد شد. خروجی این سرویس یک فایل متحکر با فرمت گیف و با قابلیت افزودن صدا خواهد بود. سامسونگ خود در مورد این شایعات موضع گیری نکرده است.


کد مطلب: 98832

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/98832/کپی-قابلیت-محبوب-آیفون-6s-گالکسی-s7

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir