کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آلن برای اولین بار سریال می‌سازد

ایسنا , 6 بهمن 1394 ساعت 16:35

گروه فزهنگی: «مایلی سایرس» - خواننده پاپ امریکایی - از بازی در اولین تجربه سریال‌سازی «وودی آلن» (کارگردان سرشناس سینمای جهان) خبر داد.


این خواننده 23 ساله اعلام کرد در سریال جدید «وودی آلن» در کنار «الن می» - کمدین و نویسنده معروف - حضور خواهد داشت.این سریال که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، در حال و هوای دهه 1960 میلادی برای شبکه «آمازو پرایم» ساخته خواهد شد.

«وودی آلن» ۷۹ ساله که می‌خواهد برای اولین بار ساخت سریال تلویزیونی را تجربه کند، پس از انتشار خبر ساخت این سریال در بیانیه‌ای اعلام کرده بود "نمی‌دانم چگونه قرار شد این کار را بکنم. هیچ چیزی نمی‌دانم و نمی‌دانم از کجا می‌خواهم شروع کنم، حدس می‌زنم «روی پرایس» (رییس بخش فیلم‌سازی آمازون) از کاری که کرده پشیمان شود."!

آنی هال (۱۹۷۷)، منهتن (۱۹۷۹) و نیمه شب در پاریس (۲۰۱۱) از مشهورترین فیلم‌های وودی آلن هستند. وی ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده است که این جوایز شامل یک اسکار بهترین کارگردانی و سه جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شده است. قرار است فیلمبرداری سریال ساخته «وودی آلن» از ماه مارس سال جاری میلادی آغاز شود.


کد مطلب: 99870

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/99870/آلن-اولین-بار-سریال-می-سازد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir