به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۱
 
۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۰۵۳۹۶
برجام؛ سوئيفت،بدحجابی و انتخابات92، 94 و 96 !

تناقص‌های فاجعه‌آفرین!

مملكت را از نظر اقتصادي، اجتماعي و روابط بين‌الملل 8 سال به نابودی كشیدید، میلیاردها اموال عمومی به یغما رفت، مسبب دهها قطع‌نامه تحریم علیه ایران شدید و... حالا می‌گویید: روحانی چه كرد؟! قرار بود چه كند، با آن همه دست گل به آب دادن‌های شما و رفقایتان؟!


گروه سياسي: «حجم سنگين حملات رسانه‌اي و تبليغاتي صداوسيما و رسانه‌هاي اصولگرايان و دلواپسان عليه برجام و القاي اين موضوع كه روحاني با امضاي برجام، هيچ مشكلي را در كشور برطرف نكرد...»؛ «تلاش مجلس براي اجباري كردن دولت براي افزايش نرخ بنزين»، «تلاش براي حذف 24 ميليون نفر از ليست يارانه‌بگيران»، «اندوهناكي زايد الوصوف براي سوئيفت!!» (يكي از همان ورق‌پاره‌ها!!)  و... «اجراي طرح جديد پليس براي مبارزه با بدحجابي در تهران با استقرار 7 هزار نيروي نامحسوس و مخفي در سطح شهر تهران»...

اينها از جمله اخبار و اتفاقات هفته‌ها و روزهای اخير مخصوصا پس از شكست شوك‌آور اصولگرايان در انتخابات مجلس در تهران و بسياري از شهرهاي كشور است. آيا مي‌توان در همين رابطه به اين ذهنيت و برداشت كه همزمان در بين مردم رد و بدل مي‌شود دال بر اينكه يكسال مانده به انتخابات رياست‌جمهوري سال 96، تمام هم و غم دلواپسان و اصولگرايان به نااميد كردن مردم معطوف شده، بي‌اعتنا بود؟!

آیا نباید تردید به خود راه داد که کسانی که دغدغه معیشت مردم پیدا کرده‌اند! چرا این روزها به فکر تصویب طرح‌ها و بودجه ریزی های تورم زا و ناراضی تراش روی آورده‌ آورده‌اند؟ تلاش وافر مجلس نهم كه هفته‌های آخر خود را سپری می‌كند برای وادار كردن دولت برای افزایش نرخ بنزین (كه همگان می‌دانند تاثیر عجیب روانی روی تورم در ایران دارد) و یا حذف 24 میلیون یارانه‌بگیر سئوال‌برانگیز نیست؟! همه اینها را نباید تلاش برای ناراضی كردن افكار عمومی مردم كه باامید و آرزو به روحانی و اصلاح‌طلبان رای دادند، ارزیابی كرد؟!

همین جماعت متناقض اصولگرا نباید به وجدان خود رجوع كند و از این همه هجمه‌ای كه علیه توافق‌نامه هسته‌ای (برجام) و لغو تحریم‌ها به راه انداخته و تلاش وافر برای خالی كردن دل مردم را دارند خجالت بكشند! شما همانانی نبودید كه رئیس‌جمهور محبوبتان، قطع‌نامه‌های تحریمی شورای امنیت را «مشتی ورق‌پاره» لقب می‌داد؟ حالا چه شده كه برای لغو این «ورق‌پاره‌ها»، روحانی و تیمش را سینه دیوار گذاشته و به رگبارشان بسته‌اید؟! كمی وجدان خوب است! اندكی عرق ملی خوبست برادران!

آقايان مملكت را به این وضع رسانده‌اند هنوز هم طلب‌کارند و «هل من مبارز» می‌طلبند! فقر، بیكاری، مهاجرت، قتل و... تیتر اول رسانه‌های مملکتی شده که سالهاست با مديريت هاي ناكارآمد به این روز انداخته شد، حالا دو قورت‌ و نیمشان هم باقیست! واقعا از این همه جفاكاری و تناقص‌گویی نبايد خجالت كشید؟! مگر روحانی 3-2 ساله و یا حتی 8 ساله می‌تواند آن همه ویرانی‌ها را ترمیم كند؟!

شما یك ساختمان معمولی 200 متری را در عرض یك تا 2 هفته می‌توانید كاملا ویران و سپس خاكبرداری كنید اما احیای همان ساختمان 200  متري حداقل 10 برابر زمان طلب می‌كند، مملكت 80 میلیونی را از نظر اقتصادي، اجتماعي و روابط بين‌الملل 8 سال به نابودی كشیدید، میلیاردها اموال عمومی به یغما رفت، مسبب دهها قطع‌نامه تحریم علیه ایران شدید و... حالا می‌گویید: روحانی چه كرد؟! قرار بود چه كند، با آن همه دست گل به آب دادن‌های شما و رفقایتان؟!

در حوزه اجتماعي، آيا براي شهروندان ايراني اين سئوال و ابهام وجود ندارد كه چگونه در همين راهپيمايي 22 بهمن سال گذشته (94) مشابه همين زناني كه اين روزها از خودروهايشان به جرم بدحجابي و پوششان پياده و خودروهايشان ضبط مي‌شود، آزادانه در خيابان آزادي تهران راهپيمايي كرده و خبرگزاري‌هاي و رسانه‌های دلواپسان و اصولگرايان با افتخار در گزارش‌هاي تصويري 22 بهمن، تصاوير قد و نيم‌قدشان را مخابره مي‌كردند، حالا تاوان كدام پوشش متفاوتشان را مي‌دهند؟! قصد دفاع از بی‌حجابی یا بدحجابی نیست. بحث بر سر تناقص‌هاي فاجعه‌آفرینی است كه مدتهاست پس از رفتن دولت مهرورزان! پس از انتخابات خرداد 92 و سپس اسفندماه 94 و در آستانه خرداد 96 در حال وقوع است!

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۱:۵۲
حرف درست پاسخ ندارد. حرف دل مردم را نوشتي بهار (334873)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۵:۳۲
بنده و خانواده به اقای روحانی رای دادیم..به امید تغییر..ولی بعد از 3 سال تحریمها رفع شد ولی دلار را دولت نه تنها جلوی کاهش را گرفت بلکه از 3200 به 3500 گرانتر کرد تا باز کاهش قدرت خرید مردم و افزایش گرانی و رکود ادامه داشته باشد..بعد حذف یارانه قشر متوسط جامعه..افزایش هر ساله تعرفه های درمانی..وام 25 میلیونی با بهره و اقساط گران در مقابل اعتراض مردم به بی کیفیتی و قیمت بالای خودرو..عدم پیگیری ممنوع تصویری خاتمی و ممنوع فعالیت شجریان...وزیر کشور اصولگرا و گشت ارشاد نامحسوس ! این چه وضعی است ؟؟؟؟ (334899)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۰:۴۲
دوست عزیز من هم احساس شما را دارم اما این را هم میدانم که تمام اینها اقداماتی از جانب افراطیون است تا ما دلسرد شویم و پای صندوق رای نرویم تا دوباره مثل سال ۸۴ با رای حداقلی آقایون پیروز شوند.مثلا همین مصوبه حذف ۲۴ میلیون یارانه بگیر که از طرف مجلس بود و حتی دولت باهاش مخالفت کرد یا مصوبه افزایش بنزین برای بالا بردن تورم و ناکام کردن دولت. (334980)
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۰:۴۷
مردم به این حرف ها کار ندارند.دولت قبل با تلاش ها و دوندگی های خود انتظارها را بالا برده است.مردم دیگر به دوره اصلاحات و سازندگی باز نخواهند گشت.دوره ای که وقتی به رئیس جمهور آن می گفتند تورم است،در پاسخ می گفت:"خدا را شکر کنید.در کشور همسایه تورم چنین و چنان است"حالا هم یکی پیدا شده که جواب مردم را چنین می دهد:"بروید خدا را شکر کنید برجام امضاء شده،رفاه و تولید و کنترل دلار پیشکش".آخر برجام به چه درد می خورد اگر نتواند حداقل های اقتصادی را فراهم کند.تاریخ مصرف برجام تمام شد یک چیز جدید بیاورید. (335004)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۷:۴۱
برخی میگن اختاس و رانت و...مهم نیست فقط حجاب و...مهمه (334917)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۰:۴۱
شما هم از نوع حرف زدتان اینگونه برداشت می شود که اختلاس و رانت مهم است ولی حجاب مهم نیست...
هر دو تفکر اشتباه است و تفکر صحیح این است که اختلاس و رانت و حجاب و ... همه مهم هستند (334979)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۵
بخشی حرفهاتون درسته ولی در مورد بدحجابی و مساله شرکت برخی خانم ها در راهپیمایی ها باید بدونیم که هیچ کدومشون کشف حجاب نمیکنند در راهپیمایی ها و این برخورد اخیر نیروی انتظامی با کشف حجاب است نه بدحجابی (334927)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۰:۳۹
در تصاویری که ما دیده ایم افرادی توسط پلیس جلب شده اند که حجابشان از افراد به اصطلاح بد حجاب راهپیمایی ۲۲ بهمن بهتر بوده است. (334978)
hasan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۹:۱۸
" و... حالا می‌گویید:روحانی چه كرد؟! قرار بود چه كند، "
خوب اگه نمیتونست کاری کنه چرا سال 92 این همه وعده داد (334939)
منم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۰۶
بي اعتقادي از ريشه است و بس. مگر مي شود ظواهِرِ دين را افراطي به كسي خوراند؟؟؟؟؟؟! (334874)
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۰:۴۲
نمی توان اجباری به کسی خوراند ولی نباید اجازه داد که در جامعه هم ولنگاری و بی بند و باری ظاهر شود (334981)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۵:۴۷
اقای که مردم را ولنگوار و بی بند وبار بخاطر دو تار مو می دانی اکثر کشورهای اسلامی حجاب ازاد است و همه دنیا غیر از فقط ایران !! همه بی بندبار هستند ؟؟؟؟؟؟؟!!! (334988)
ناشناس
Romania
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۱۷
خدایا به دادمان برس ترو خدا نگذارید به اهدافشان که نا امید کردن مردم هست برسند انها همه ابرارها را به کار گرفتند برای سال 96 دلشان برای هجوم جنسهای چینی و اختلاسها تنگ شده !اینها به فکر سر و سامان دادن مملکت نیستند دنبال سودهای شخصی هستند (334875)
ناشناس
Romania
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۱۹
بهار جون برای نظرها ایمیل و موانع نگذار (334876)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۳۰
از جان مردم چه میخوان. (334878)
قاسمي از زاهدان
Romania
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۳۵
دو شب پيش خودروي بنده توسط پژو 206 شخصي متوقف شد و گفتن به سمت عابرين شي اي پرتاب كرديد و زير بار نرفتيم و گفتيم شاكي رو بيارين يا دوربين رو چك كنيد ، ....دستور به توقيف خودرو به مدت دو ماه دادند!! هر كجا هم ميرم شكايت كنم ميگه ... كاري نميشه كرد! ...... بعد ميخوان جوانان تندخو نشن ؟! الان دو ماه من وسيله كارم رو توقيف كردن، متاهل هم هستيم دانشجوي ارشد هم هستم چه جوري خرج خودم و خانوادم رو در بيارم ؟؟؟ (334879)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۲
ای بابا با شما زاهدانی ها هم !! (334926)
قاسمي از زاهدان
Romania
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۳۷
جالبه كه مامور كلانتري ميگه ما نديديم شما كاري كنيد و گفتن رنگ ماشين شما بوده !!! حالا شما يه درخواست بدين چند روز ديگه شايد تخفيف دادن تو دو ماه !!! بابا مگه ما مجرم و متهم هستيم كه تخفيف بهمون بدين؟؟ دوربين ها رو چك كنيد ، شاهد بيارين ، همينجوري حكم ميدين ؟؟ اين ديگه چه قانون و مقرراتي هست ، عين ظلمه به خدا ... (334880)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۴۷
ماهیت حامیان تحریم وفساد هروز بیشتر از دیروز نمایان میشود . جنون قدرت وشایدهم دست و پا زدن در گرداب! آنها نه اقتصاد میدانند و نه سیاست ! آنها رانت میدانند و اختلاس و رشوه ! آنها قدرت را دوست دارند . سفر ریاست جمهور واستقبال بی نظیر مردم سمنان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود ! شکستهای افراطی ها افسدی نژاد تبدیل به دومینویی شده که آنها را به حرکات انتحاری وا میدارد ! (334882)
امیرازقم2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۵۱
آری 96 نزدیک است و هروز افراطی ها زمین بازی را به عقل و منطق بیشتر میبازند !واقعیت مشخص است عدم اقبال اقشار باسواد از افراطی ها آنها را وادار کرده که بروی اقشار کم تحلیل و بی سواد جامعه سرمایه گذاری کنند ! با وعده های مزخرف با اجتماع سازی ها با نام شهدا و کام افراطی ها ! آنها از چشم مردم افتاده اند و حتی دیگر شورای نگهبان ... هم نمیتواند جلوی شکست پی درپی اقلیت تمامیت خواه ....را بگیرد ! (334883)
احمدک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۵۳
قربان برم خدارا یک بام دو هوارا این سر بام تابستان اون سر بام زمستان (334884)
ارمين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۵۴
مقاله جالب و گويايي بود
ضرورت ذكر دزدي هايي كه ميشه و حقوق پرداخت نشده كارگران در حاليكه ٧٠٠٠ نيرو اضافه شدن تا با بد حجابي مبارزه كنن خالي از لطف نيست
اين نيرو ميتونست با اعتياد و بودجه اين امر براي اشتغال زايي استفاده بشه.
ضمناً
كجا قانون اومده كه ضابط قضايي با اس ام اس خبر بده و حتي متهم اجازه دفاع هم نداره!
جالبتر اينكه اگر در اين سيستم خطايي رخ داد ...
واسه جريمه كلي خطا ثبت ميشه
واي به حال اين اس ام اس بازي (334885)
امیرازقم3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۲:۵۷
وقتی تصاویر استقبال مردمی از ری تا یزد و سمنان را مشاهده کردم آن چیزی که بیش از همه مشهود بود شکست اختاپوس شوم رسانه ای دلواپسان تحریم و فسادی بود ! مردم به راستی میفهمند و درک میکنند که این دولت با 54 میلیارد دلار و تنگناهای وحشتناک چگونه کشور را به جزیره ثبات منطقه تبدیل کرده !
افراطی ها از مردم باسواد و آگاه جامعه دلسرد شده اند و به خیال خام خود دنبال جذب رای روستایی ها و مردم فقیر میگردند غافل از اینکه خیلی از مردم فقیر هم به آنها محل نمیگذارد (334886)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۸
همان خانوادهای محترم و کم بضاعت کمتر از دو دانشجو یا فارغ التحصیل ندارند ،گذشته ها گذشت مردم دیگر آگاهند باور بفرما بعضی ها تحلیل دارند ناب ناب (334928)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۶:۳۹
سواد و قدرت تحلیل به مدرک نیست . احمدی نژاد هم دکترا داشت .ولی نمیتونست یک جمله انگلیسی صحبت کنه (اشاره به دیداربا پوتین ).کردان مرحوم هم دکترای جعلی داشت ! (334991)
ایرانی بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۱:۲۶
چرا دکتر حسن فریدون را نمیگید که دکترای بی زحمت گرفته و در ازاء اون باید مملکت رو بفروشه به همون هایی که بهش دکترا دادن!.
واقعا نمیدونید فریدون اصلا درس دکتری نخونده؟! (335015)
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۳:۰۰
این بگیر و ببندها هیچ ربطی به اسلام نداره و صرفا یه اقدام سیاسی است.فقط میخوان مردم رو اذیت کنند. (334887)
مهدی
United States
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۷:۴۵
اینکه این روش جلوگیری از بدحجابی درست هست یا نه رو کاری ندارم، منتها حجاب و عدم مزاحمت نوامیس کاملا تو اسلام هست و کاملا هم ربط داره
برای مخالفت با روش غلط نیروی انتظامی که نباید قوانین اسلام رو زیر سوال برد (334918)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۳:۰۱
خدایی اش نحوه نوشتار این مقاله جگر آدم رو خنک میکنه.
آدم از دست اینا فشار خون میگیره از پررویی و گردن کلفتی این جماعت دلواپس. (334888)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۳:۲۱
هفت هزار نفر از ماموران پلیس وقت خودشون رو سر موضوعی گرم می کنند که لزومی نداره اما در جای جای شهر همه روزه و همه ساعته سرقت و کیف قاپی و زورگیری هایی در حال اتفاق هست که برای شهروندان آسیبهای فراوان مالی و جانی داره اما متاسفانه مسئولان امر حواسشون به اونا نیست و براشون اهمیتی نداره که چه بر سر شهروندان میاد و فقط رنگ لباس مردم شده خطر !!!!! (334889)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۸:۳۰
ای شهروند عزیز چقدر جالب و واقعی گفتی کو گوش شنوا احسنتم حرف دل ما را گفتید (334929)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۳:۳۴
روحانی هیچ کاری نکرد!!!! اما رای ما خرداد ۹۶ ُ: دکتر حسن روحانی!!!
روحانی هیچ کاری هم که انجام نداده باشه ! همین که دولت رو از احمدی نژاد ها و جلیلی ها گرفت برای ما یک دنیا ارزش داره.
ما قدر نشناس شور و امیدی که ۹۲ و ۹۴ برامون به بار آورد نیستیم! (334890)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۳:۳۵
آقایان مردم را فقط برای رسیدن به اهداف خود می خواهند، بعد از انتخابات مردم غریبه می شوند. همین دوگانگی رفتار با مردم و تبعیض روزی نتایج مخربش دامان خود آقایان را خواهد کرفت. (334891)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۳:۴۰
جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و سرنوشت ملت وخلاصه ایران ارثیه اقلیت جناح قدرتمند حاکم براین مملکت است بنابراین هرگونه عملی که باعث تضعیف آن جناح اقلیت شود چه به سود مردم باشد چه نباشدقابل تحمل نیست و به شدت و حدت درنطفه خفه میشود!! (334892)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۳:۵۰
مسبب تمام بدبختی های ملت و کشور شما آقایون اصولگرا هستید.شما عزیزانی که تنها اصولتان حفظ قدرت است و بخاطر آن حاضرید تمام ارزشها را زیر پا بگذارید و حتی کشور رابه خاک سیاه بنشانید.اگرمردم برای شمامهم بود به رایشان احترام می گذاشتید.اما شمادرحالی که کشور رادر فقر و فلاکت عمیق فرو بردید وبخاطربی سوادیتان هزینه های گزاف تحریم را بر ملت تحمیل کردید عوض عذرخواهی از ملت و توبه و انابه در پیشگاه حضرت حق،باز با پررویی تمام سنگ مردم را به سینه می زنید.بدانید این سیاستهای ماکیاولی چیزی جز تنفربهمراه ندارد. (334893)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۳:۵۲
کاملاً درسته وجناح مقابل بداند دیگرمردم هوشیارشده اند واین کارهای نخ نما شده دیگرجواب نمیدهد به جای تقابل با مردم درمسیر اونها حرکت کنید آینده باشماست (334894)
ناشناس
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۴:۱۰
متاسفم! (334896)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۴:۵۶
به جای اینکار 7000 نفر محیطبان استخدام میکردند تا حداقل بخشی از کمبودهای این بخش از محیط زیست کشور حل می شد!! یا گشت نامحسوس کنترل کیفیت و قیمت کالاها و ....... با این کار چیزی جز تولید اسیب های اجتماعی بیشتر، فساد و...... حاصل نمی شود (334898)
قانونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۶:۵۷
هیچ کس نباید از اجرای قانون ناراحت باشد . مگر مگر مجرمان بلفطره .و جانییان. اگر مسولان و مردم مر قانون را عمل کنند . همه سود میبرند. ضمنا همه ایرانی هستیم و مسلمان .لازم نیست بهم شلیک کنید .چون زهر طرف که شود کشته . سودکفار است (334912)
مردم
Romania
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۲۲:۵۸
لا اکراه فی الدین
دکتر شریعتی:وقتی زور جامه تقوا ميپوشد، بزرگترین فاجعه در تاریخ پدید می‌آید... (334960)
ایرانی
Germany
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۷:۲۴
آفرین بر بهار . حرف دل ما رو زدی . (334913)
ایرانی سربلند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۷:۴۶
کار شکنی کارشکنی کارشکنی علیه مردم . تا کی این رویه ادامه داره معلوم نیست . به نظر من باید شعار اصولگرا ویرانگرا بیشتر گسترش پیدا کنه بلکه بفهمن جایگاهی بین مردم ندارن. دولت باید یکبار برا همیشه این مشکل و برطرف کنه اونم فقط با همه پرسی اصلاحات قانون اساسی امکان پذیره. (334919)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۸:۴۰
مراسم و مسلک جیبواپسان اموی است.مثل وعده یارانه ۲۵۰ هزارتومانی که من را به یاد پول دادنهای معاویه در جنگ صفین می اندازد. سوزش اختلاسیون پس از ۷ اسفند به حدی بوده که به این حد از عقده گشایی روی آورده اند.مثل افراطیون داخل مجلس که در روزهای آخرشان بازهم عقده گشایی میکنند.یا همین گشت های ارشاد نامحسوس (334930)
بیات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۸:۴۳
چقدر عالی بود این مقاله،آفرین (334931)
سید
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۲۰:۳۹
ای کاش نظامیام به وصیت امام عمل کنن تو سیاست دخالت نکنن تو همه چی الان نظر میدن یکم از ارتش یاد بگیرین (334950)
نقطه چین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۲۲:۱۱
دلواپسان و دغدغه معیشت مردم؟!
نه آقا جان حب قدرت و دغدغه منافع شخصی
اینا 20 درصد ملت و حامیان خودشون رو مردم میبینن و مابقی شهروند درجه2 هستیم (334957)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۲۳:۴۹
اقای روحانی رییس جمهور محترم تو رو خدا اشتباه خاتمی رو تکرار نکن.نترسین محکم رو وعده های که دادید بایستید.سوگند یاد کردید که پاسدار قانون اساسی باشید.اگه رییس جمهور قدرتی در اجرا ندارد پس چرا کاندید شدید و وعده های انچنانی دادید؟ (334972)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۰:۲۹
بعضی حقوقها واقعا خوردن نداره. یکخ خانمی مطابق عرف جامعه لباس پوشیده باشه بعد شما راپورت بدی، بنده خدا رو احضار کنند خیلی نامردیه. اگه بحث مزاحمت برای نوامیسه که خود خانمها می تونن شماره پلاک ماشینهای متخلف رو گزارش کنند..... (334976)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۲:۰۲
من به روحانی افتخار میکنم که بهش رای دادم وسال96قطعا به ایشون رای میدم (334983)
دکلواپسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۷:۰۵
از دست رفتن قدرت دلواپسانه ، به رفتار داعشانه تبدیل خواهد شد . خدا رحم کند . (334994)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۷:۳۸
واقعا دکلواپسان!! چقدر آشناست دکل - واپسان ! (335027)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۷:۱۲
ضمن عدم تأیید ولنگاری در پوشش خانمهای محترم عرض میشود ؛ مگر وزیر کشور جانشین فرماندهی کلّ نیروهای مسلّح در امور نیروی انتظامی نیست ؟ضمناً انتشار تصاویر خانمها به صورت فوق از نظر شرعی واخلاقی کار بسیار نا پسندی است . (334995)
!!!
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۹:۲۰
من هم ضمن عدم تأييد طرز پوشش و إيجاد مزاحمت توسط آقايون! ميگم ك دوست عزيز تو إصلاح رو از خودت شروع كن. چشمات رو درويش كن. انگار ولنگار فقط خانومان! طرز لباس پوشيدن و حرف زدن و بوتاكس و ابرو برداشتن و مش كردن و خالكوبيتون رو پيشكش ! (335032)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۷:۵۳
احسنت به بهار به این تحلیل درست...
برخی تا برای کشور مشکلات غیرقابل جبران ایجاد نکنند ول کن نیستند... خدا آخر عاقبت کشور را ختم به خیر کند (334997)
ر.ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۸:۱۷
فکر کنم حقمونه (334998)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۸:۴۰
عجب متن و تصویری !!!
یک کلام محشر (335000)
تینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۸:۴۴
کاش باورمان میشد حجاب مصونیت است نه محدودیت (335001)
ت
Germany
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۲۱:۴۷
كاش درك ميكرديم لا اكراه فى الدين.! (335033)
آنتی ویروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۰۹:۱۸
میبنم که ولنگ و بازهای شهر صداشون در اومده .لاابالی گری خیلی فرقی نمیکنه چی باشه سیاسی اقتصادی یا بی حجابی .کاسبان واقعی تحریم همونایی هستند که تو سواحل مدیترانه خوش میگذرونند و با ماشین های مدل بالای ناشی از پول حروم تو خیابون مزاحم نوامیس مردم میشن.شما میفهمید جمهوری اسلامی یعنی چی؟نمیشه که رو جمهورش مانور بدید و اسلامشو قاب بگیرید بذارید لب طاقچه.اینجا نظام اسلامیست و احکام اسلامی در اون جریان داره و حکومت ملزم هست تا با هنجارشکنان برخورد کنه اگر هم کوتاهی کنه خودمون برخورد میکنیم. (335002)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۷:۴۶
ایکاش با سران اختلاس دولت گذشته برخورد می کردید.همون اسلام با دزدی و فساد هم مخالفه و فقط محدود به پوشش و حجاب نیست. (335028)
----
Romania
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۱:۲۱
حجاب که زوری نمیشود (335010)
---
Romania
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۱:۲۳
دروددددبرازادی (335014)
حسین
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۳:۰۸
این پروژه که انصار در پس پردشه مشخصا 2 هدف داره اول انتقام از تهرانی ها بابت 7 اسفند و دومیش مایوس کردن مردم از رای دادن ـ روحانی و نمایندگان مطمئن باشن نجنگن تاکید میکنم نگجنگن 100%روحانی 96رفته و نماینده ها هم 2 سال بعدش (335017)
جوان تحصیل کرده بیکار ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۳:۵۱
از رای دادن به روحانی راضی هستم . و دوباره به ایشان رای خواهم داد. روحانی اگر هیچ وکاری نکرده باشد یک کار مهم انجام داد و آن هم بازگشت کشور به مسیر عقلانیت بود ...دولت روحانی دولت استفاده از کارشناسان است نه یک دولت رمالی و جن گیری (335020)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۷:۳۱
ولی همچنان قویعا به اصلاحات رای خواهیم داد (335026)
هم وطن
Romania
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۸:۳۸
برای تصویر پایین هم مشکلی به وجود نیامده بنده خدا داره مدارکش را بررسی می کند و خانم داره مدرک خود را تحوبل می گیرد (335030)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۱۹:۰۹
براي اينان كه حالا دايه دلسوز شده اند رسيدن به اهدافشان هر وسيله اي توجيه مي شود بايد ملت را اگاه كرد تا از يك سوراخ دوبار گزيده نشوند (335031)