به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۱۲۹۹۷۴

​تحلیل مناظره سوم

گروه سیاسی: سید محسن امامی فر با عنوان  تیم روحانی-جهانگیری: پیروز مطلق/ قالیباف و رئیسی: بازنده مطلق اخلاق و مناظره نوشت: مناظره سوم نقطه اوج رقابت های انتخاباتی بود. تقریبا می توان گفت بسیاری از قشر خاکستری پس از این مناظره تصمیم خود را گرفتند. قالیباف و رئیسی هیچ برنامه جدیدی برای امروز نداشتند. آن ها همچون گذشته تخریب های غیر منطقی و غیر اصولی دولت و دولت مردان که به کرات مرزهای اخلاق را زیرپا می گذاشت را دنبال کردند. در واقع مخاطبان قشر خاکستری اگر قرار بود جذب این دو شوند، پیش از امروز شده بودند.

اما نکته جالب مناظره امروز این که مخالفان دولت تخریب های غیر اخلاقی را با همت مضاعف به پیش بردند تا آن جا که خود در تله ای که برای دولت مردان تعبیه کرده بودند، گرفتار آمدند. آن ها پیش بینی واکنش کاملا تهاجمی روحانی که بر پایه استراتژی جدیدش از ابتدای هفته بود را نداشتند.

پیش تر گفته بودم رقبای روحانی پاشنه های آشیل بسیاری دارند. رئیس جمهور امروز به خوبی به آن ها اشاره کرد. روحانی با تدبیر و هوشمندی خاصی در دقایق طلایی پایان مناظره با نطقی بی نظیر رقبا را به اصطلاح "مات" کرد.

مخالفان دولت بازنده محرز اخلاق و البته مناظره امروز بودند. روحانی توانست امواج اجتماعی را در بهترین زمان ممکن ایجاد و ساماندهی نماید. او ستاره بی چون و چرای مناظره آخر بود و توانست با مکملی چون جهانگیری قشر خاکستری و تعیین کننده انتخابات را به خوبی تهییج کرده و پیروزی خود در انتخابات را قطعی الحصول کند.

مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۰۶:۰۳
اون دوره گاز انبری این دوره لوله عجب تکه کلامی میسازه استاد روحانی. به روحانی رای میدهم دوباره ایران دوباره اسلام ایران ای سرای امید (352446)
احمد
۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۱۰:۰۸
حتما" آنجایی که جوابی برای دریافت املاک نجومی نداشتند رقبا را مات کردند. (352456)